loading...

اخبار نجاری و نساجی

مبل - تخت - سرویس خواب

نجار بازدید : 50 یکشنبه 26 تیر 1401 زمان : 15:34 نظرات (0)

بهترین مارک گوشی موجود در بازار کدام است؟ احتمالا برای پاسخ دقیق به این سوال کار سختی در پیش داشته باشیم. چرا که انتخاب بهترین برند نیازمند بررسی دقیق فاکتورهای مختلفی است. از سوی دیگر کاربران معمولا در انتخاب برند به ندای قلب خود گوش می‌دهند! به همین دلیل تا حدود زیادی چشم و گوش بسته به سراغ برند گوشی محبوب خود می‌روند، اما بهتر است شیوه انتخاب خود را کمی تغییر دهید. مزایا و معایب هر گوشی موبایـل را بررسی و سپس با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید.

با برندهای پرچمدار ساخت گوشی در جهان آشنا شوید
برای انتخاب بهترین مارک گوشی، چاره‌ای جز آشنایی با برندهای موفق در این حوزه ندارید. اگر همین الان راهی بازار شوید، نام برندهای شیائومی، آیفون، سامسونگ، هواوی و نوکیا مقابل شما صف‌آرایی خواهند کرد!

گوشی‌های شیائومی؛ چینی خوش قیمت!
این شرکت معتبر که به تازگی سر از بازار درآورده است در زمینه ساخت انواع دستگاه‌های هوشمند شهرت دارد. در حال حاضر گوشی‌ شیائومی در جهان کاربران بسیار زیادی دارد. اغراق نکرده ایم اگر بگوئیم نیمی از مردم جهان اکنون از گوشی‌های این برند استفاده می‌کنند! (البته با درنظر گرفتن جمعیت میلیاردی چین!). گوشی‌های شیائومی از استانداردها و تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برند و امکانات بی‌نظیری دارند.

گوشی‌های شیائومی؛ چینی خوش قیمت!

مزایا
- قیمت بسیار مناسب نسبت به مدل‌های مشابه موجود در بازار
- دارای باتری‌های بسیار قدرتمند با نگهداری شارژ بالا
- طراحی ظاهری مینیمال و زیبا
- گرافیک مناسب و عکاسی حرفه‌ای
معایب
- به‌روز‌رسانی‌های بسیار ضعیف سیستم عامل
- جنس بدنه پلاستیکی و ضعیف
- خرابی سریع به دلیل مشکلات سخت‌افزاری
 
گوشی‌های آیفون؛ شخصیت و احترام
کمتر برندی را می‌توان پیدا کرد که به اندازه آیفون در قرن حاضر تاثیرگذار بوده باشد. گوشی‌های آیفون که توسط کمپانی اپل ساخته می‌شوند، نوآوری‌های زیادی را وارد این حوزه کردند. این نوآوری‌ها را مدیون کسی جز استیو جابز نیستیم! راهی که استیو جابز آن را پایه‌گذاری کرد به بهترین شکل ادامه دارد. البته اگر از کاربران اندروید هستید، احتمالا برای کوچ به سمت ios کمی دچار تردید خواهید شد؛ با این وجود قابلیت‌های بی‌شمار گوشی‌ آیفون هر کسی را وسوسه می‌کند.

گوشی‌های آیفون؛ شخصیت و احترام

مزایا
- دارای اکوسیستم مناسب برای ارتباط راحت با سایر دستگاه‌های این برند (اپل واچ، مک بوک و ...)
- دارای سرویس حافظه ابری برای ذخیره اطلاعات
- دسترسی و رابط کاربری بسیار ساده
- پردازنده‌های بسیار قدرتمند و سریع
- امنیت بالاتر اطلاعات نسبت به سایر برندها
معایب
- قیمت بسیار بالا
- با استفاده از محصولات اپل کمتر سراغ سایر برندها خواهید رفت
- کمبود حافظه داخلی برای ذخیره اطلاعات
 
گوشی‌های سامسونگ؛ محبوب و پرطرفدار
برای انتخاب بهترین مارک گوشی سامسونگ، کافیست به قابلیت‌های متنوع گوشی‌های این برند توجه کنید. این برند قدمت زیادی در این حوزه دارد و به اصطلاح ریش سفید بازار محسوب می‌شود! این کمپانی جذاب که با سایر محصولات آن هم آشنا هستید، مدل‌های متنوعی را در زمینه ساخت گوشی عرضه کرده است. خیلی از ما احتمالا اولین خرید گوشی خود را با سامسونگ تجربه کرده‌ایم. همین الان هم اگر نگاهی اجمالی به اطراف خود داشته باشید، مدل‌های مختلف گوشی‌های سامسونگ را خواهید دید.

گوشی‌های سامسونگ؛ محبوب و پرطرفدار

مزایا
- بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته روز دنیا
- امکان شارژ بی‌سیم داخلی
- سیستم عامل قدرتمند اندروید با اپدیت‌های زیاد
- پردازنده سریع و قدرتمند
- تنوع بسیار زیاد
- طول عمر نسبتا بالا
معایب
- قیمت نسبتا بالا
- صفحه نمایش بسیار حساس و آسیب‌پذیر
- عمر بسیار پایین باتری
- موقعیت‌یابی ضعیف توسط GPS

گوشی‌های هواوی‌‌؛ درحال پیشرفت
شرکت هواوی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته و توانسته تا حدود زیادی نظر کاربران را به خود جلب کند. اعتبار این برند در ساخت تجهیزات رادیویی زبانزد خاص و عام است. شگفت‌انگیز این که گوشی‌های برند هوآوی توانسته‌اند در مدت زمان بسیار کم، سهم قابل‌توجهی از بازار را در اختیار بگیرند. از شواهد و قرائن کاملا مشخص است که این کمپانی در راستای سیاست‌های درستی گام برمی‌دارد.

گوشی‌های هواوی‌‌؛ درحال پیشرفت

مزایا
- دوربین بسیار باکیفیت
- بدنه بسیار مقاوم و زیبا
- استفاده از پردازنده‌های قدرتمند
- رابط کاربری مناسب
- قیمت مناسب نسبت به رقبا
معایب
- برندی ضعیف‌تر نسبت به رقبا
- نداشتن درگاه Type-C
- استفاده از پردازنده‌های قدیمی‌تر
 
گوشی‌های نوکیا؛ از گور برخواسته!
تا همین یکی دو دهه پیش، بیشتر کاربران موبایل از این برند استفاده می‌کردند. درواقع بهترین مارک گوشی در آن زمان با اختلاف گوشی نوکیا بود. به دلایل مختلف این کمپانی مطرح چندین سال از رقابت در این حوزه کنار بود، اما مجددا با رعایت استانداردها و فناوری‌های ‌روز دنیا پا به عرصه رقابت گذاشته است. تمرکز این کمپانی روی تولید گوشی‌های میان‌رده و پایین رده است. به همین دلیل در این رده‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گوشی‌های نوکیا؛ از گور برخواسته!

مزایا
- طراحی ظاهری زیبا
- استفاده از درگاه تایپ سی برای شارژ
- استفاده از دوربین‌های پشت باکیفیت
- باتری‌هایی با ظرفیت بالا
معایب
- دوربین سلفی ضعیف
- وزن و ضخامت بسیار کم
- سخت افزار ضعیف

سخن پایانی
حالا احتمالا با چشمانی بازتر برای خرید بهترین مارک گوشی اقدام خواهید کرد. بهترین برند و گوشی با توجه به نیاز و کاربری ما تعیین می‌شود. به همین دلیل بهتر است از هیجان و عجله برای خرید گوشی دوری کنید. برای انتخاب گوشی مناسب باید همه برندهای موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهید؛ از نقاط قوت تا ضعف. در این صورت می‌توانید فارغ از هیجان‌زدگی، تصمیمی عاقلانه بگیرید.

نجار بازدید : 46 یکشنبه 26 تیر 1401 زمان : 15:33 نظرات (0)

HTML tutorial ارز دیجیتال چیست؟ به ارزی که منحصراً به صورت الکترونیکی در دسترس است، ارز دیجیتال گفته می‌شود. نسخه های الکترونیکی ارز در حال حاضر در سیستم های مالی اکثر کشورها وجود دارد. به عنوان مثال، در ایالات متحده پول فیزیکی در گردش تنها حدود یک دهم عرضه کلی پول است. مابقی در انواع سپرده‌های بانکی به صورت الکترونیکی نگهداری می‌شوند. آنچه ارز دیجیتال را از ارز الکترونیکیِ حال حاضر در حساب های بانکی اکثر آمریکایی‌ها متمایز می‌کند، این است که ارز دیجیتال که هرگز شکل فیزیکی به خود نمی‌گیرد و همیشه در یک شبکه کامپیوتری باقی مانده و از طریق پلتفرم‌های ویژه‌ای که برای کار با رمزارزها تهیه شده‌اند، مبادله می شود. ارزهای دیجیتال کاربردهای فراوانی را در زندگی افراد در سراسر دنیا ایجاد کرده‌اند، به عنوان مثال، به جای استفاده از اسکناس‌های فیزیکی مثل ریال و دلار، با انتقال ارز دیجیتال با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، می‌توانید خرید برخی از کالاها را انجام دهید. شاید اینطور به نظر برسد که از لحاظ نوع عملکرد این روش پرداخت تفاوتی با پرداخت‌های آنلاین ارز فیات ندارد؛ اما مسئله اینجاست که استفاده از ارزهای دیجیتال به صورت صد در صد غیرمتمرکز بوده و توسط هیچ نهاد و دولتی کنترل نمی‌گردد. در واقع هدف اصلی به وجود آمدن این سیستم حذف واسطه‌های مالی از بازار است. اما در نظر داشته باشید که کاربرد فناوری بلاک چین و رمزارزها صرفا به پرداخت آنلاین و خرید و فروش کالا محدود نمی‌شود. چطور ارز دیجیتال بخریم؟ راه‌های زیادی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌ها، استفاده از خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال است. از آنجایی که اکثر پلتفرم‌های خارجی خدمات خود را در صورت طی کردن فرآیند احراز هویت ارائه می‌دهند، امکان استفاده از تمام خدمات آن‌ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد. از این روز بهترین راه برای خرید ارز دیجیتال ثبت نام در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی مانند صرافی اوکی اکسچنج می‌باشد. خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران بعد از ثبت نام در صرافی ایرانی نام برده شده، لازم است فرآیند احراز هویت را برای فعال سازی حساب کاربری خود انجام دهید و یک کارت بانکی معتبر را نیز برای انتقال دارایی ریالی به صرافی معرفی کنید. بعد از تایید احراز هویت اکانت شما فعال شده و میتوانید حساب کاربری خود را با مبلغی که در نظر دارید به صورت ریالی شارژ کرده و سپس از بخش تبادل سریع رمز ارز مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن و به نرخ و قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال خریداری نمایید. خرید بیت کوین خرید اتریوم خرید BNB

نجار بازدید : 47 دوشنبه 08 آذر 1400 زمان : 13:44 نظرات (0)

توسعه فناوری بلاک چین و سرعت بالای پذیرش ارزهای دیجیتال یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات مهم حوزه فناوری و مربوط به زندگی امروزی مردم دنیاست. همانطور که می‌دانید بلاک چین یک دفتر دیجیتال کل توزیع شده، غیر متمرکز و عمومی است که پتانسیل حل بسیاری از مشکلات دنیای واقعی را به صورت آنلاین دارد.

آینده ارز دیجیتال

بسیاری از مردم می دانند که فناوری بلاک چین زیربنای پروژه رمز ارز بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. اما پتانسیل این فناوری بسیار گسترده‌تر می‌باشد؛ قراردادهای هوشمند دیجیتال می‌توانند نه تنها بخش مالی، بلکه حوزه‌های بیمه، زنجیره تامین، تدارکات و بسیاری موارد دیگر را نیز متحول کنند.

لازم است بدانید که سال ۲۰۲۱ یکی از مفیدترین و در عین حال پرحادثه ترین سال‌ها در صنعت بلاک چین و بازار ارز دیجیتال بود. دولت ایالات متحده اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای ممنوعیت بیت کوین و فعالیت در بازار کریپتوکارنسی ندارد. رگولاتورهای ایالات متحده همچنین درباره نحوه تنظیم منصفانه استیبل کوین‌ها بحث و ETF آتی بیت کوین را تایید کردند. و مهمتر از همه، کشور السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به یک ارز قانونی تبدیل کرد. اما توجه داشته باشید که سال ۲۰۲۱ فقط پیش نمایشی از آنچه در سال ۲۰۲۲ خواهیم دید، می‌باشد. به لطف همه زمینه های ایجاد شده در این سال، ما در ادامه این گزارش پنج روند اصلی بازار که در سال آینده اجرا می شوند را برای شما آورده‌ایم. تمام این فاکتورها به تسریع پذیرش ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد.

تایید ارزهای دیجیتال در کشورهای دیگر دنیا

اولین رویداد مهمی که احتمال وقوع آن در سال ۲۰۲۲ بالاست، پذیرش رسمی ارزهای دیجیتال در سایر کشورهای دنیاست. در سپتامبر ۲۰۲۱، السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به رسمیت شناخت. اگر نمی‌دانید بیت کوین چیست؟ باید بگوییم اولین رمز ارز بازار مالی کریپتوکارنسی می‌باشد که در بستر بلاک چین طراحی و ساخته شده است. بر اساس آنچه در سرتاسر جهان می بینیم، به احتمال زیاد شاهد این موضوع خواهیم بود که کشورهای بیشتری کریپتوکارنسی را تایید کرده و از آن در  سیستم مالی خود استفاده کنند. همچنین در سال آینده، احتمالاً شاهد این موضوع خواهیم بود که برخی از مناطق در اروپا قوانین خود را با نام چارچوب بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) وضع کنند.

آینده ارز دیجیتال | بررسی وضعیت بازار کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۲

در پی این اقدام ممکن است که دارایی‌های دیجیتال به عنوان نماینده دیجیتالی ارزشمند یا حقوقی تعریف شوند که در این حالت به صورت الکترونیکی و با استفاده از دفتر کل توزیع شده منتقل و ذخیره شوند. به طور کلی زمانی که کشورهای بیشتری تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال را آغاز کنند، یک اثر دومینویی ایجاد می‌شود که دولت‌های دیگر را هم وادار خواهد کرد تا بازار ارزهای دیجیتال را در سیستم‌های مالی و اقتصادی خود جاسازی کنند. کارشناسان این حوزه همچنین معتقدند که رمزارزها در زندگی ما به یک هنجار تبدیل خواهند شد. در یک نظرسنجی اخیر، ۵۴ درصد گروهی از کارشناسان ارزهای دیجیتال بر این باور بودند، لحظه‌ای که بیت‌کوین جایگزین ارز فیات می‌شود و از امور مالی جهانی پیشی می‌گیرد، تا سال ۲۰۵۰ اتفاق خواهد افتاد.

پر رنگ شدن نقش بازارهای مالی سنتی در ارزهای دیجیتال

سال ۲۰۲۱ شاهد ورود انبوهی از سرمایه گذاران سنتی بودیم که به روشی معنادار در فضای ارز دیجیتال قدم گذاشته‌اند، در ماه مارس، مورگان استنلی اولین بانک بزرگ ایالات متحده، به مشتریان خود خدمات سرمایه گذاری در بیت کوین را ارائه داد. حتی بزرگترین مدیر دارایی جهان - بلک راک - اولین اقدامات خود را برای فعالیت در فضای کریپتوکارنسی انجام داد. این اقدامات تازه آغاز سرمایه گذاری موسسات مالی سنتی در فضای کریپتوکارنسی هستند. در سال ۲۰۲۲، شاهد ورود موسسات مالی بیشتری به این بازار خواهیم بود.

کاربردهای متنوع کریپتوکارنسی

سال ۲۰۲۱ یک سال تبلیغاتی برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بود، تا سپتامبر ۲۰۲۱، مجموع ارزش فروش NFT ها در بازار آثار هنری به میزان ۷۷۴ میلیون دلار رسید. با استفاده از فناوری بلاک چین می‌توان آثار هنری و زمان ثبت شدن آنها را دقیق مشخص کرد که هرگز قابل جعل نیست، زیرا دفتر کل بلاک چین توسط هزاران رایانه در سراسر جهان نگهداری می‌شود، بنابراین اکنون می‌توانیم کاربرد این تکنولوژی را در موارد دیگر و برای ساختن دنیایی پایدارتر پیدا کنیم. بنابراین پیش بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۲، شاهد این موضوع باشیم که فناوری‌های بلاک چین، هویت دیجیتالی ما را ایمن‌تر کرده و مدیریت آن را آسان‌تر می‌کند.

تنظیمات مقرارت سراسر برای ارزهای دیجیتال

سال ۲۰۲۱ برای صنعت ارزهای دیجیتال از نظر تنظیم کردن قوانین شفاف در استفاده از این صنعت بسیار مهم و عالی بود. انتظار می‌رود در سال آینده نیز شاهد این موضوع باشیم که مقرراتی شفاف تر در سراسر دنیا برای استفاده راحت تر از ارزهای دیجیتال وضع شود، تا در نهایت به شرکت‌های فعال در این حوزه اجازه فعالیت با خیال راحت تری داده شود. در صورت وضع قوانین شفاف در کشورهای مختلف، صرافی‌های ارز دیجیتال قادر خواهند بود که خدمات و محصولات بهتری را ایجاد کنند. جالب است بدانید که کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا در حال تبدیل شدن به رهبران این حوزه در ایجاد مقررات منصفانه و پایدار برای ارزهای دیجیتال هستند. لندن، نیویورک، میامی، ویلنیوس، سنگاپور و سن سالوادور نیز ممکن است در سال آینده به مراکز جهانی قانونی ارزهای دیجیتال تبدیل شوند.

حساب پس اندازهای رمز ارزی

یکی دیگر از مواردی که اهمیت استفاده از ارزهای دیجیتال را بیشتر از همیشه می‌کند، ایجاد حساب پس انداز و سپرده گذاری  با بیت کوین و اتریوم و استیبل کوین‌هاست. با این روش می‌توانید درآمد غیرفعال و با بازده بالا داشته باشید. دو تحلیلگر ارشد JPMorgan در سال جاری اعلام کردند که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به عنوان منبع درآمد برای سرمایه گذاران بزرگ و کوچک به زودی مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارشی که از این تحلیلگران منتشر شده است، در حال حاضر سپرده گذاری در ارزهای دیجیتال به صورت سالانه حدود ۹ میلیارد دلار درآمد ایجاد می کند.

آینده ارز دیجیتال | بررسی وضعیت بازار کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۲

در نظر داشته باشید، زمانی که اتریوم ۲.۰ عرضه شود، پذیرش سهام در فضای DeFi بیشتر خواهد شد. این موضوع می تواند باعث شود که پرداخت های سهام در سه ماهه پس از راه اندازی به ۲۰ میلیارد دلار افزایش یابد و تا سال ۲۰۲۵ این رقم به ۴۰ میلیارد دلار برسد. این موضوع یک کلاس دارایی کاملاً جدید است که به اعتقاد ما راهی عالی برای افرادی است که از دارایی‌های دیجیتال خود برای کسب درآمد استفاده کنند و این روند در سال ۲۰۲۲ بیشتر خواهد شد. شما می‌توانید نرخ دقیق قیمت رمز ارزها را با ابزار ماشین حساب ارز دیجیتال به صورت لحظه ای محاسبه کنید، تا درک بهتری از میزان سود دریافتی خود داشته باشید.

نتیجه گیری

به گزارش وب سایت ارز تودی، درپی افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران جهانی، انتظار داریم در سال ۲۰۲۲، پلتفرم‌های فعال در بازار کریپتوکارنسی که برنامه‌های مدیریت ریسک و انطباق قوی را حفظ می‌کنند، همچنان موفق باشند. بدون شک مدیریت ریسک، انطباق و امنیت سایبری از موضوعات داغ سال آینده خواهند بود، زیرا قانون گذاری‌ها در کشورهای مختلف همچنان ارزهای دیجیتال را در حوزه قضایی خود تا حد امکان امن و ایمن می‌سازند. سال ۲۰۲۱ را می‌توان سال خوبی برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفت، اما برای آنچه در سال ۲۰۲۲ ممکن است رخ بدهد، هیجانات زیادی وجود دارد.

نجار بازدید : 45 پنجشنبه 20 آبان 1400 زمان : 13:19 نظرات (0)

ارز سولانا چیست؟

بررسی ارز سولانا (Solana )

همه در مورد سولانا پس از جهش بزرگ قیمت  آن صحبت می کنند، اما سولانا چه کار می کند؟

قیمت سولانا از ابتدای ماه اوت تا کنون بیش از 100 درصد افزایش یافته است و آن را به دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است. طبق داده‌های CoinMarketCap، سولانا در تاریخ 18 آگوست به بالاترین قیمت خود یعنی 80.12 دلار رسید.

بنابراین باید بدانیم ارز سولانا چیست ؟ و چه کاری انجام می دهد؟

اصول اولیه سولانا (بررسی ارز سولانا)
کاری که ارز سولانا انجام می دهد: Solana یک بلاک چین قابل برنامه ریزی سریع است. که برنامه های غیرمتمرکز مختلفی را اجرا می کند.
تیم مدیریت: بنیانگذار و مدیرعامل آناتولی یاکوونکو قبل از راه اندازی Solana در طراحی سیستم هایی برای غول نیمه هادی Qualcomm و Dropbox کار کرده بود. دو همکار سابق کوالکام، گرگ فیتزجرالد و استفن آکریج به او پیوستند.
تاریخ راه اندازی ارز سولانا : Solana در مارس 2020 در Mainnet Beta راه اندازی شد.
ارزش بازار: بیش از 21 میلیارد دلار (CoinMarketCap، 23 اوت 2021).
سرمایه گذاران قابل توجه: حامیان Solana  عبارتند از Andreessen Horowitz و Polychain.
در دسترس بودن: چندین صرافی اصلی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، از جمله Coinbase و Binance.US.

فیلم معرفی کامل ارز سولانا چیست؟ در دو دقیقه

سولانا یک بلاک چین قابل برنامه ریزی است.
سولانا در حال حاضر یکی از سریع ترین بلاک چین های قابل برنامه ریزی در کریپتو  است.

Solana همچنین یکی از سکه هایی است که به عنوان جانشین بالقوه تاج و تخت اتریوم (ETH) در نظر گرفته می شود.
اگر می‌پرسید بلاک‌چین قابل برنامه‌ریزی چیست؟

بیایید با نگاهی به فناوری پشت بیت‌کوین (BTC) – بلاک‌چین غیرقابل برنامه‌ریزی، شروع کنیم.

این یک دفتر کل غیرمتمرکز و بزرگ، ضد دستکاری است که تراکنش ها را ثبت می کند.
بلاک چین های قابل برنامه ریزی به مردم امکان می دهد بدون دخالت شخص ثالث مانند بانک، پول را منتقل کنند.
مجله NFT
مجله NFT
توکن غیر قابل معاوضه یا NFT در حالی که دنیای کریپتو بر سر بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بحث می کند. نوع دیگری از دارایی های دیجیتال بی سر و صدا مورد توجه
bitgrand.ir
بلاک چین های قابل برنامه ریزی
بلاک چین های قابل برنامه ریزی در سطح دیگری قرار دارند.

بلاک چین های قابل برنامه ریزی ، می توانند قطعات کوچکی از کد به نام قراردادهای هوشمند را ذخیره کنند.
بلاک چین های قابل برنامه ریزی را می توان طوری برنامه ریزی کرد که در صورت برآورده شدن شرایط قرارداد، اقدامات خاصی را انجام دهند. برای مثال:

اگر خودرویی را اجاره کرده‌اید، ممکن است نمایندگی یک قرارداد هوشمند تنظیم کند. تا پس از بازگرداندن خودرو در شرایط خوب، به طور خودکار وجه شما را بازپرداخت کند.
یا قرارداد بیمه یک کشاورز. ممکن است در صورت شرایط خاص آب و هوایی ، پرداخت شود.
اتریوم اولین بلاک چین قابل برنامه ریزی
اتریوم اولین بلاک چین قابل برنامه ریزی بود. و تعداد زیادی از توسعه دهندگان را جذب کرد. که از آن برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز (dApps) استفاده کنند.

اما اتریوم قربانی موفقیت خود شده است.

شبکه به دلیل ترافیک زیاد شلوغ است.
هزینه های آن نیز گران شده است. و ردپای کربن زیادی دارد.
ارتقای بزرگی به Eth2 برای رفع این مشکلات در دست اقدام است، اما حداقل تا سال 2022 به طور کامل عرضه نخواهد شد.
در نتیجه، چندین بلاک چین قابل برنامه ریزی جدید برای تصاحب بخشی از سهم بازار اتریوم تلاش می کنند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که از همان ابتدا سریع تر، ارزان تر و پایدارتر باشند. و سولانا از همه آنها سریعتر است.

سولانا چقدر سریع است؟ (بررسی ارز سولانا)
سولانا در حال حاضر یکی از سریع ترین بلاک چین های قابل برنامه ریزی در کریپتو  است.

Solana همچنین یکی از سکه هایی است که به عنوان جانشین بالقوه تاج و تخت اتریوم (ETH) در نظر گرفته می شود.
سولانا می تواند 50000 تراکنش در ثانیه (TPS) یا بیشتر را پردازش کند.
با رشد شبکه، این تعداد می‌تواند تا 700000 TPS افزایش یابد.
برای قرار دادن این موضوع، اتریوم در حال حاضر 15 تا 45 TPS را پردازش می کند.
ویزا می گوید:  سیستم پرداخت آن حدود 24000 TPS را پردازش می کند. این مهم است زیرا اگر قرار است ارزهای دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت رقابت کنند، حداقل باید بتوانند با سرعت ویزا مطابقت داشته باشند.

نجار بازدید : 55 یکشنبه 28 شهریور 1400 زمان : 13:28 نظرات (0)

آکادمی ارز دیجیتال یکی از بهترین مراجع آموزشی رمزارزها به زبان فارسی است، این مجموعه فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید محتوا و پوشش آخرین اخبار بازار کریپتوکارنسی در سال 1400 با تیمی از جوانان و علاقه مندان به این حوزه آغاز کرده است. در ادامه این خبر معرفی خدماتی که در این آکادمی ارائه می‌شود و توضیح مختصری از اصطلاحات بازار رمزارزها را خواهیم داشت.

رسالت آکادمی ارز دیجیتال

این مجموعه با هدف تبدیل شدن به بزرگترین و به‌روزترین مرجع آموزش رمزارزها و پوشش دهنده اخبار و تحولات بازارهای مالی و بلاک چین شروع به فعالیت کرده است؛ متخصصین آکادمی ارز دیجیتال در تلاش هستند تا با ارائه مطالب به زبان ساده در حوزه ارزهای دیجیتال سطح دانش و آگاهی عموم افراد را با این تکنولوژی جدید بالا برده و جلوی هرگونه ضرر و زیان و کلاهبرداری های احتمالی که در این زمینه برای افراد با دانش و اطلاعات کم اتفاق می‌افتد را را تا حد ممکن بگیرند؛ با افزایش آگاهی عموم در زمینه بلاک چین و واژه‌نامه ارزهای دیجیتال و همچنین یادگیری تحلیل های مختلف بازار های مالی علاوه بر اینکه احتمال هرگونه کلاهبرداری و ضرری به صفر می‌رسد، بسیاری از افراد قادر خواهند بود به درآمد قابل توجهی از سرمایه گذاری بازار کریپتوکارنسی برسند.

فناوری بلاک چین

بلاک چین (Blockchain) یا زنجیره بلوکی یک اختراع بسیار مبتکرانه بوده که توسط فرد یا افرادی ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو بوجود آمده است، بلاک چین با توزیع اطلاعات دیجیتال و جلوگیری از کپی آنها نوع جدیدی از کاربرد اینترنت را برای مردم دنیا بوجود آورده است تاریخچه پیدایش بیت کوین که اولین رمزارز دیجیتالی است مساوی با پیدایش فناوری بلاک چین بوده و شما می‌توانید با آموزش هایی که در وبسایت آکادمی ارز دیجیتال ارائه می‌شود به طور کامل و جامع با تمام کاربردهای فناوری بلاکچین در زندگی حال حاضر و آینده مردم و ساخت دنیایی بهتر آشنا شوید.

بلاکچین در ساده‌ترین تعریف خود، مجموعه‌ای از اسناد تغییرناپذیر با مهر زمانی است که توسط گروهی از رایانه‌ها که متعلق به هیچ نهادی نیستند مدیریت می‌شوند؛ هر یک از این بلاک‌ ها ایمن بوده و با استفاده از اصول رمزنگاری به یکدیگر متصل می‌شوند.

ارز دیجیتال چیست؟

در تعریف ساده رمزارز، ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی می‌توان گفت این اصطلاح متعلق به نوعی پول الکترونیک بوده که با رمزنگاری ایجاد می‌شود؛ از جذاب ترین مواردی که در رابطه با این مدل پول لازم است بدانید، موضوع غیرمتمرکز بودن آنهاست، طوری که هیچ نهاد و سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند. شکل‌گیری ارز‌های دیجیتال ریشه در رفع دو مشکل اساسی موجود در دنیا یعنی جعل و تقلب و اعتماد به شخص ثالث دارد.

اولین رمزارز ساخته شده که آن را با نام بیت کوین می‌شناسیم توانست هر دو مشکل ذکر شده را حل کند و دیگر نیازی نبود که افراد برای انجام امور مالی خود به سازمان‌ ها و یا موسسات بانکی اعتماد کنند، البته ما هنوز شاهد چنین مشکلاتی در سطح گسترده و در اقصی نقاط دنیا هستیم و این امید وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور و با پذیرش رسمی فناوری بلاک چین در تمام کشورها این مشکل به طور کلی ریشه‌کن شود.

آشنایی با مفهوم بیت کوین

همانطور که گفته شد بیت کوین اولین رمزارز دیجیتالی است که کاربردهای مختلفی داشته و به شیوه های مختلفی می‌توان به آن دست یافت؛ این رمزارز در سال 2008 با ارائه مقاله ای در سطح وب توسط شخصی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو به دنیا معرفی گردید، این پول دیجیتالی در ابتدا فاقد هرگونه ارزش مالی بود؛ اما بعد از گذشت مدت زمانی فردی به ازای ارائه تعداد بالایی بیت کوین توانست برای خود یک عدد پیتزا خریداری کند! و این شروعی برای استفاده تجاری و معاملات مختلف برای خرید کالا با استفاده از این پول الکترونیکی بود.

 این ارز دیجیتالی بر پایه بلاک چین بنا شده و صد در صد غیر متمرکز بوده و این یعنی بدون نیاز به بانک مرکزی یا یک مدیر واحد می‌تواند بدون هیچ واسطه‌ای، از یک کاربر به‌ کاربر دیگر در شبکه بلاک چین ارسال و دریافت گردد؛ خالق بیت کوین امکان خلق فقط بیست و یک میلیون واحد از آن را طراحی کرده که در طول زمان ارزشش به‌ عنوان یک دارایی نایاب افزایش می‌یابد.

چرا باید با حوزه رمزارزها آشنا باشیم؟

امروزه علاوه بر بیت کوین بیش از 6 هزار رمزارز دیگر نیز ساخته شده که هر کدام هدف و ارزش خاصی دارند؛ آشنایی با این حوزه به افراد مختلف کمک میکند تا با تحلیل درست و آگاهی کامل به سرمایه گذاری و کسب درآمد از بازار رمزارزها بپردازند؛ وبسایت آکادمی ارز دیجیتال با ارائه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، آخرین اخبار، تحلیل های هفتگی و آموزش های مختلف سعی دارد تا در این زمینه نقش کمک کننده ای داشته باشد.

نجار بازدید : 42 شنبه 25 اردیبهشت 1400 زمان : 13:14 نظرات (0)

نحوه تشخیص پارکت چوبی :

پارکت مجموعه ای از قطعات چوبی بهم پیوسته است که تأثیر بسزایی بر دکوراسیون داخلی دارد و چیدمان زیبایی دارد .

قطعات چوبی مورد استفاده در کفپوش ها بیشتر به صورت مستطیل و زاویه دار هستند .

پارکت های چوبی اصل از قطعات انواع گوناگون درختان ساخته می شوند.

به این صورت که به شکل تایل های مستطیل شکل برش زده می شوند و بر روی کف محل مورد نظر نصب می گردند.

اولین پارکت ها در سال 1684 نصب شده اند.

پارکت چوبی به طور عجیبی در بین خانواده های ثروتمند محبوبیت دارد چراکه رطوبت را جذب نمی کنند و در نتیجه نمی پوسند.

در بیشتر مواقع پارکت های چوبی از درختان بلوط، گردو، گیلاس، کاج و افرا ساخته می شوند.

درختان خاصی مثل ماهاگونی، آبنوس و رز درختی برای مصارف خاص استفاده می شوند.

بنابراین گران قیمت تر هستند.

برای مشاهده ی قیمت انواع پارکت لمینیت روی آن کیلیک نمائید .

طرح و رنگ پارکت های چوبی به درخت مورد استفاده بستگی دارد.

پارکت های چوبی بسیار با دوام هستند .

در خانه های بسیار بسیار قدیمی و کهن که از کفپوش های چوبی استفاده کرده بودند تنها قسمت هایی که باقی می مانند و قابلیت استفاده مجدد را دارند پارکت چوبی هستند .

پارکت های مدرن بصورت ترکیبی از چوب و ماده ای شبیه اما ارزان تر از چوب ساخته می شوند.

پارکت های مدرن، پارکت لمینیت نامیده می شوند.

در برخی از پارکت لمینیت ها برای لایه های زیرین HDF و برای لایه پوششی و روی کار از برش های نازکی از چوب استفاده می شود.

از جمله این پارکت لمینیت ها می توان به محصولات ترهورن نام برد که از لایه نازکی از چوب برای لایه پوششی محصولات استفاده می کند.

لایه HDF و لایه پوششی چوبی بوسیله وکس، چسب و تحت فشار فراوان به هم متصل می شوند.

پارکت لمینیت ها از لحاظ ظاهری شبیه پارکت چوبی هستند، با این تفاوت که ارزان تر هستند.

نجار بازدید : 56 یکشنبه 05 بهمن 1399 زمان : 11:57 نظرات (0)

درباره کتاب دروغ فمنیست

(مسئله اساسا برابری نبود)

 

در روزگار جولان مارکسیسم در میان روشنفکران عملا غیر ممکن بود که بتوانید برابری خواهی اجتماعی را از پذیرش مارکسیست بودن تفکیک کنید

یا عضوی از این تیم بودید یا احتمالا یک بورژوای فلان و بهمان شده ی خون خوار :)

مغالطه دو راهی کاذبی که به نظر می رسد به کمک رسانه ها فمنیسم امروزی در آن قدم گذاشته

که شما یا باید خود را فمنیست بدانید یا حامی مردسالاری

و طبعا گزینه دیگری هم برای تناول روی میز موجود نیست

 

کتاب دروغ فمنیسم نوشتاری گزارش محور است با محوریت بررسی نیمه تاریک جنبش فمنیسم

که تلاش میکند به زعم خود برای این دو راهی کاذب پاسخ درخوری ارائه کند

 

روی مثبت کتاب:

۱_اگر از سبک کتابهای مالکوم گلدول لذت می برید ،نثر این کتاب برایتان دلچسب خواهد بود

بخش عمده ای از کتاب به داستانهای پرونده های قضایی وتحقیقات میدانی اختصاص داده شده

و کمتر به تجربیات شخصی استناد می شود که در مستدل تر نمودن کتاب،پوئن مثبتی است

۲_بخشی در فصل نخست به مغالطاتی که فمنیست ها در برخورد روزمره با مخالفین خود استفاده میکنند پرداخته شده که نقطه زنی و تشابه عجیب آنها با رفتارهای صفحات فمنیسم فارسی خواندنش را برای مخاطب فارسی زبان لذت بخش تر میکند

۳_ همیشه وقتی از آسیب های فمنیسم صحبت می شود، ناخوداگاه متتظر بیان آسیبهایی هستیم که به مردان وارد می شود

در فصل چهارم کتاب به آسیب هایی که فمنیسم به جامعه زنان وارد میکند پرداخته شده که کلیشه زدایی به جایی از این مفهوم است

 

روی منفی کتاب:

۱_همانقدر که نگاه یک جانبه جینا ریپون در مغز جنسیت زده گاها متن را از مدار منطق خارج می کرد

لحن متنفر و عصبی نویسنده در نوشتن این کتاب هم می تواند مخاطب بی طرف را آزرده خاطر کند

۲_ حالا که صحبت از مغالطات شد نگاهی داشته باشیم به یکی دیگر از مغالطات معروف؛حمله به پهلوان پنبه(starw man)

 در این مغالطه دلیلی ضد مدعا مطرح نمی‌شود، بلکه منتقد یک مدعای سست و ضعیف را که توانایی نقد آن را دارد، به طرف مقابل خود نسبت می‌دهد و به جای رد کردن مدعای اصلی، به رد کردن این مدعای ضعیف می‌پردازد. از این راه شخص می‌تواند میزان تأثیرگذاری و مقبولیت شخص مدعی را کاهش دهد؛ هرچند ادعای اصلی او پاسخ داده نمی‌شود

در صفحات متعددی از کتاب به نظر می رسید مواضع فمینیستی ای که نقد می شوند بیشتر حاصل برداشت نادرست خود نویسنده باشند تا مدعاهای اصلی فمنیسم

 

جمع بندی:

دروغ فمنیسم کتاب بدی نیست

نویسنده در این کتاب تمام تلاشش را کرده تا با بررسی شواهد مختلف در سیر تاریخی فمنیسم نشان دهد این جنبش آنقدرها هم لکه سفیدی روی چهره سیاه تاریخ نبوده و خود به معضلات اجتماعی بی شماری دامن زده

http://tahviematbo.blog.ir/

http://farhangifoori.blog.ir

https://mix.com/asatahvieh

http://forum.persianadmins.ir/members/74424-designreyhoon

https://social.microsoft.com/

نجار بازدید : 65 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 زمان : 17:10 نظرات (1)

 

آموزش آنلاین آیلتس و غیر حضوری  نوعی از سرویس های محبوب ما میباشد که اساس آن ارسال مواد آموزشی و ارتباط آنلاین میباشد.این آموزش آنلاین از سری مجموعه دوره های شش ماهه میباشد.اگر به دنبال آموزش غیرحضوری و آنلاین آیلتس Ielts  میباشد این نوع آموزش میتواند شمارا در بر گیرد.این دوره ها هم بصورت کلاس های Live و هم بصورت دوره ی ویدیویی آنلاین میباشد.

ویژگی های آموزش آنلاین آیلتس

1. برگزاری کلاس طبق زمان دلخواه زبان آموز
2. امکان شرکت در کلاس در هر نقطه از ایران و جهان
3. صرفه جویی در زمان جهت رفت و آمد حضوری به کلاس
4. امکان ضبط کلاس و استفاده آن در زمان های دیگر
5. خصوصی بودن کلاس و تمرکز بر روز نیاز های فردی زبان آموز

تفاوت آموزش آنلاین با دوره های حضوری

  • یکی از نگرانی های زبان آموزان، از کیفیت کلاسهای آنلاین می باشد
  • دوره های آموزش آنلاین آیلتس با ساختار بسیار بروز و بهره مند از مجرب ترین اساتید برگزار میگردد
  • به جرات می توان گفت که کیفیت در هر دو نوع دوره یکی می باشد
  • و همچنین برای برگزاری هر دو دوره از اساتید یکسان استفاده می شود
  • در دوره های آنلاین، کلاس ها به شکل خصوصی برگزار میشود
  • بنابراین کل زمان آموزش به نیاز های فردی شما اختصاص پیدا می کند
  • اکثر داوطلبین آزمون آیلتس دارای محدودیت زمانی برای آزمون می باشن
نجار بازدید : 57 شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 13:04 نظرات (0)

مرور مجدد مراحل چاپ کتاب با روش چاپ دیجیتال کتاب:

  1. آماده کردن محتوای کتاب
  2. ارسال محتوای کتاب جهت بررسی، ارسال صورت حساب و عقد قرارداد به صورت حضوری یا از راه دور
  3. طی شدن مراحل مربوط به دریافت کد بین المللی(شابک)، فیپا و اخذ مجوز وزارت ارشاد که معمولا توسط انتشارات انجام می‌گیرد.
  4. صدور مجوز از طرف وزارت ارشاد اسلامی
  5. آماده کردن جلد کتاب؛ که طرح  جلد می‌تواند با سلیقه نویسنده طراحی شده و به انتشارات ارسال شود. البته انتشارات هم امکانات و شرایط طراحی جلد کتاب را دارد.
  6. نهایتا انتشارات کتاب را چاپ و به نویسنده تحویل می‌دهد. 

اما چرا چاپ دیجیتال کتاب؟

 شاید با خود فکر کنید که کدام روش چاپ برای کتاب من مناسب است! در ابتدای مقاله ذکر شد که تیراژ کتاب مهم‌ترین فاکتور در انتخاب روش چاپ است. و برای چاپ با تیراژهای پایین روش دیجیتال گزینه ایده آل است. چنانچه می‌خواهید در مورد چاپ دیجیتال کتاب بدانید، حتما چند نکته زیر را در نظر بگیرید.

  • با چاپ دیجیتال کتاب شما می‌توانید در هزینه‌های کتاب صرفه جویی کنید. اگر نویسنده تازه کاری هستید و پیش بینی دقیقی از میزان فروش کتاب ندارید. ریسک نکنید! بهتر است روش چاپ دیجیتال کتاب را انتخاب کنید. در این روش تعداد چاپ کتاب قابل کنترل است. از چاپ تیراژ کم شروع کنید و با افزایش تقاضا میزان چاپ را بیشتر کنید.
  • چاپ دیجیتال کتاب هزینه اولیه ندارد پس به تعداد محدود مقرون به صرفه است.
  • در چاپ افست که رقیب اصلی چاپ دیجیتال است، مراحل آماده سازی بسیار زمان‌بر و پرهزینه است. در صورتی که در روش دوم، فایل دیجیتالی کتاب، را دستگاه می‌خواند و بدون نیاز به فیلم، و کالک و زینک همه فرآیند را اتوماتیک انجام ‌می‌دهد.
  • سرعت در روش چاپ دیجیتال کتاب بسیار زیاد است. به طوری که یک کتاب 200 صفحه‌ای را  در کمتر از 4 ساعت در 100 تیراژ چاپ می‌کند.
  • نگهداری فیلم و زینک‎ها ‎(انبارداری) از فرآیند چاپ کتاب حذف می‌شود. از این رو، ناشر نیاز هفتگی خود را می‌تواند به چاپخانه سفارش دهد.
  • هنرنمایی در چاپ رنگی و امکان چاپ تعداد محدود (حتی یک نسخه)، امکان ایجاد تغییرات در فایل چاپی در هر نوبت از چاپ؛ از دیگر مزایای چاپ دیجیتال کتاب است.
نجار بازدید : 63 پنجشنبه 16 آبان 1398 زمان : 12:57 نظرات (0)

محمدقلی اصغری، دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  درمورد انتخابات آتی مجلس و برنامه‌های جمعیت، با بیان این‌که مردم سیاست زده شدند و خواستار حل مشکلات هستند، گفت: بعید است با عملکرد فعلی دولت، جریان اصلاحات بتواند در انتخابات به موفقیت برسد، اصلاح‌طلبان و لیست امید ممکن است بیش از 70درصد ریزش داشته باشند، زیرا مردم از مشکلات خسته و سیاست زده‌شده‌اند و جریان و جنگ‌های سیاسی اهمیت آن‌چنانی ندارد.

اصغری هدف جمعیت پیشرفت و عدالت را جوان‌گرایی در انتخابات مجلس دانست و گفت: رویکرد جمعیت استان جوان‌گرایی و کارآمدی افراد است، دیگر نباید به شهرت کاندیداها توجه کرد زیرا در وضعیت فعلی نیاز به اصلاح ساختاری است.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت گرمسار گفت: مجلس دهم از لحاظ نظارت ضعیف بود و نمایندگان بیش از آن‌که وکیل مردم باشند وکیل الدوله بودند و به همین دلیل مشکلات آحاد مردم را پیگیری نمی‌کردند، به همین منظور نیاز است در انتخابات آینده مجلس به درخواست‌های مردم اهمیت بیشتری داد جوانان مستعد، باتجربه و کارآمد را حمایت کرد.

وی ضمن اشاره به عملکرد نامناسب اصلاح‌طلبان و رویکرد سیاسی آن‌ها، ادامه داد: اصلاح‌طلبان در دولت، مجلس و شورای شهر حضور یافتند اما می‌بینیم تحول خاصی روی نداده و حتی به دنبال این هستند که مشکلات را گردن دیگر جریان‌ها بیندازند و خودشان را از دولت جدا بدانند تا بتوانند در انتخابات بعدی حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی نواصولگرایی را نیاز جریان اصولگرا دانست و گفت: در شرایط فعلی باید مشکلات را حل کرد و این کار با دیدگاهی نو امکان‌پذیر است و تفکرات و ساختارهای قدیمی نمی‌تواند راهگشا باشد، توجه این حزب بر نواصولگرایی است اما نواصولگرایی جریان سوم نیست.

اصغری بابیان اینکه جمعیت پیشرفت و عدالت حامی حقوق برابر است، افزود: اما این کارها فایده ندارد، مردم مردعمل می‌خواهند که مشکلاتشان را درک کند و حامی اقتصاد مردمی باشد، جمعیت پیشرفت و عدالت حامی مردم و حقوق برابر است و از کسانی که توانایی و قابلیت بالایی داشته باشند حمایت خواهد کرد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت گرمسار در پایان گفت: برای تغییر و بهبود مشکلات کشور باید ساختارهای قدیمی را اصلاح کرد و با نگاهی نو به آینده روشن امیدوار بود، اما امید کافی نیست و باید در این راه عمل کرد، جمعیت پیشرفت و عدالت استان سمنان فعالیت‌های انتخاباتی خود را حول این محورها ادامه می‌دهد و در انتخابات آتی مردم پرشورتر از قبل پای صندوق‌ها می‌آیند و خلاف خواسته اصلاح‌طلبان، انتخابات سرد برگزار نخواهد شد.

 

https://medium.com/@zahrassh4/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-cc091a7c1b61

https://medium.com/@esamiblog/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-20cbb138d2c3

https://medium.com/@esamiblog/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-db4e8e01b6cd

http://jabejabar.emyspot.com/pages/-.html

 

https://forum.singaporeexpats.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=241887

https://www.programmableweb.com/profile/jabejabar

http://cciran.ir/forum/f64/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%87-1543.html

https://devblogs.microsoft.com/devops/the-testcontainer-capability

http://forum.prestatools.ir/members/barbari.html

 

https://5d1c8879f417b.site123.me/my-blog/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF

https://disqus.com/by/jabejabar/

   

https://www.myfav.es/jabejabar

   

https://www.digitalocean.com/community/users/jabejabar

https://podcast.asc.upenn.edu/2019/06/episode-69-playback-final-assignments/#comment-508

https://www.diigo.com/item/note/6wsah/j0q2?k=930a92de89e6321429e36b978dcb0e6c

http://www.photodex.com/share/zohaspotlight/

 

https://telegra.ph/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-08-10

https://write.as/36law6xvy6eps.md

   

https://gust.com/accelerators/-34

   

http://blogs.harvard.edu/stoptorture/about/comment-page-148/#comment-626853

https://virgool.io/@zahrassh4/%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-ovjkzjzpq0tj

https://virgool.io/@zahrassh4/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-wladydiofqfc

https://www.sbnation.com/users/tarahisite

 

https://soundcloud.com/samiblog-er

   

https://blog.iese.edu/expatriatus/2011/06/09/social-media-help-to-ease-%e2%80%9cexpat-blues%e2%80%9d/?unapproved=1036925&moderation-hash=20bbdeba5af4325321c2b5a76db83f0f#comment-1036925

http://beasiswa.mercubuana.ac.id/2008/11/kuliah-karyawan-ekstensi-kuliah-sabtu.html?showComment=1570366407419#c7474201192280567104

https://sites.psu.edu/amentrclblog/sample-page/comment-page-138/#comment-163996

https://virgool.io/@zahrassh4/%D8%AC%D8%A7%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D9%86%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-fvkxgwwifm9l

https://blogs.music.indiana.edu/harveyphillips/photos/#comment-506002

http://forum.kaghaz-rangi.com/forum/about-ninimag/site_news/3369#topic_3369

https://forum.mlmarketing.ir/thread3783.html#post4846

https://forum.opencart.ir/4629-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.html

http://cciran.ir/forum/showthread.php?t=1543&p=9944#post9944

http://blogs.harvard.edu/stoptorture/about/comment-page-159/#comment-629221

https://forums.jetphotos.com/member.php?43842-jabejabari&vmid=3810#vmessage3810

https://connect.symfony.com/profile/jabejabar

 

https://forum.opencart.ir/5661-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2019-a.html#post17816

https://myspace.com/aaron47111

   

https://www.behance.net/aaronvandegrift

 

https://aaron47111.tumblr.com/post/186320788218/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://pixelation.org/index.php?action=profile;area=summary;u=115187

https://muckrack.com/aaron-vandegrift

   

http://community.stencyl.com/index.php?action=profile;area=summary;u=687554

http://forum.geonames.org/gforum/user/profile/341724.page

https://aaron47111.dreamwidth.org/profile

 

http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/166267/Default.aspx

http://ks.jiali.tw/userinfo.php?uid=3608684

 

https://itsmyurls.com/aaron47111

   

https://www.myvidster.com/profile/aaron47111

 

https://www.avitop.com/cs/members/aaron47111.aspx

https://en.clubcooee.com/users/view/aaron47111

 

https://www.hiddentrails.com/buddy/members/aaron47111_4000_webgarden.com.aspx

https://www.yates.co.nz/garden-club/public/153100

http://cheapestwebhosting.biz/forum/index.php?action=profile;u=344697;sa=summary

https://www.eater.com/users/aaron47111

 

https://www.racked.com/users/aaron47111

 

https://www.curbed.com/users/aaron47111

 

http://forums.qrecall.com/user/profile/41721.page

https://www.sbnation.com/users/aaron47111

 

http://malt-orden.info/userinfo.php?uid=259513

 

http://tojeenga.com/index.php?a=profile&u=aaron47111

https://bibliocrunch.com/profile/aaron47111/

 

http://mp.antioquiatic.edu.co/231835-aaron-vandegrift

https://tinychat.com/room/aaron47111

   

https://mootools.net/forge/profile/aaron47111

 

http://www.nfomedia.com/profile?uid=rRiYge

 

http://ipi.tspu.edu.ru/user/aaron47111/

   

https://www.voxmedia.com/users/aaron47111

 

https://www.recode.net/users/aaron47111

 

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=192804

http://www.erasmusworld.com/portal/userinfo.php?uid=337151

https://www.theverge.com/users/aaron47111

 

http://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=8215

http://www.cosl.com.sg/UserProfile/tabid/61/userId/29181773/Default.aspx

https://pro.ideafit.com/profile/aaron-vandegrift

 

https://www.kiva.org/lender/aaron1831

   

http://www.manozaidimai.lt/profile/aaron47111

 

http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=128266

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/754783.page

http://www.feedbooks.com/user/5376881/profile

 

http://www.icyte.com/users/show/525921

 

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=179572

https://bacalumni.jobboard.io/employers/262430-

 

http://cimac.edu.mx/portalpadres/aaron47111/

 

https://www.intensedebate.com/people/aaron47111

https://pbase.com/aaron47111/profile

   

http://forums.powwows.com/members/280672.html

http://www.seobook.com/user/aaron-vandegrift

 

http://avaliacao.se.df.gov.br/online/user/profile.php?id=108637

https://www.turnkeylinux.org/user/778752

 

http://follr.me/AaronVandegrift/about

   

http://myfolio.com/aaron47111

   

https://rhizome.org/profile/aaron-vandegrift/

 
نجار بازدید : 70 یکشنبه 21 مهر 1398 زمان : 12:33 نظرات (0)

علاقه زیاد و توانایی خانم ها در هنرهای چوبی:

وقتی صحبت از نجاری و هنرهای چوبی به میان می آید ناخودآگاه اکثر افراد این حرفه را یک کار مردانه می پندارند. اما با ما در این مطلب همراه باشید تا ببینید که با رواج آموزش نجاری برای خانم ها اوضاع چقدر متفاوت از گذشته شده است.  البته این تصور اشتباه به نجاری در گذشته بیشتر از حال حاضر متداول بوده است و خوشبختانه امروزه نگاه اکثر مردم به کار با چوب و هنرهای چوبی عوض شده است. امروزه هنرهای چوبی طرفداران بسیاری دارد و بی شک می توان گفت که اکثر مردم به یک یا چند هنر چوبی علاقمندند و در زندگی روزمره از آن استفاده می کنند.

هنرهای چوبی به مانند دیگر شاخه های هنری، مرد و زن نمی شناسد و گاها دیده می شود که علاقه به یادگیری نجاری و به طور کلی هنرهای چوبی در بین بانوان بیشتر وجود دارد! اگر این اتفاق در گذشته رخ نداده به دلیل عدم توانایی خانم ها در یادگیری و اجرای هنرهای چوبی نبوده بلکه به دلیل نگاه اشتباه جامعه بوده است. در ادامه شما را با بانوان موفق در زمینه انواع هنرهای چوبی آشنا می کنیم تا بیشتر به توانایی بانوان در این حوزه پی ببرید.

البته این نگاه غلط نه تنها در بسیاری از موارد سد راه بانوان شده است بلکه برای مردان هم در گذشته این مشکل وجود داشته است. یا به طور مثال در گذشته این مورد بارها از نزدیک تجربه شده است که در هنرستان فرد علاقمند به تحصیل در حوزه هنرهای چوبی به خاطر سرکوفت های اطرافیان و شنیدن حرف های بیهوده در مورد این رشته، مجبور به تغییر رشته تحصیلی خود از صنایع چوب به سایر رشته ها شده است. اما در دهه هشتاد این نگاه غلط کم کم شروع به تغییر کرد به طوری که دیگر اثری از این تصور غلط در جامعه وجود ندارد و این هنر ارزشمند بسیار مورد توجه قرار گرفته است

نجار بازدید : 46 شنبه 13 مهر 1398 زمان : 15:55 نظرات (0)

اگر به دنبال آشنایی با اره عمود بر یا اره چکشی و یا در شرف خرید ابزار اره عمود بر (اره چکشی) هستید این مطلب را از دست ندهید. یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنایع چوب و نجاری و انواع هنرهای چوبی، اره عمود بر یا اره چکشی (به انگلیسی: Jigsaw) است. اره عمود بر، یک تیغه باریک دارد که عمود بر صفحه دستگاه به صورت رفت و برگشتی یا چکشی حرکت می کند. برندهای مختلفی از اره عمود بر در بازار ایران موجود است. اره عمود بر میلواکی (Milwaukee)، دیوالت (DEWALT)، آاگ (AEG)، ماکیتا (Makita)، متابو (Metabo)، بوش (Bosch)، رونیکس (Ronix)، توسن (TOSAN)، دی سی ای (DCA)، دنلکس (Danlex) یا محک در بازار قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به کیفیت و هزینه ای که مد نظر دارید می توانید از آن ها استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه های تهیه اره عمود بر، استفاده از برندهای معروف و معتبر دسته دو به جای نمونه های ارزان تر است. البته در هنگام خرید باید از صحت کارکرد صحیح دستگاه اطمینان حاصل کنید. قدرت و توان ابزار اره عمودبر یا اره چکشی هم کاملا به نوع کار شما بستگی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. 

 
نجار بازدید : 40 شنبه 06 مهر 1398 زمان : 14:01 نظرات (0)

برای یادگیری نجاری و راه اندازی کارگاه نجاری از کجا شروع کنم ؟

راه اندازی کارگاه نجاری از علاقه‌مندی‌های بسیاری از هنرمندان و هنر دوست ها است. مسئله مهم قبل از راه اندازی کارگاه نجاری، آموزش نجاری یا یادگیری نجاری است. در این مدتی که آیچوب فعالیت خود را  آغاز کردیم، ایمیل‌ها و پیام‌های زیادی مبنی بر راهنمایی در خصوص چگونگی شروع نجاری و آموزش‌های مربوط به آن برای ما ارسال شده بود. به همین منظور در این مطلب به توضیحاتی در این خصوص می‌پردازیم. تلاش می کنیم تجربیات خود در مورد نکته های مهم آموزش نجاری را با شما در میان گذاریم پس لطفاً با حوصله این مطلب را مطالعه نمایید، چون حاصل تجربه چندین ساله ما در آیچوب هست.

برای یادگیری نجاری و راه اندازی کارگاه نجاری از کجا شروع کنم ؟

 

سوالات علاقه مندان به آموزش نجاری و راه اندازی کارگاه نجاری:

 

برای شروع نجاری باید کجا آموزش ببینم؟

 

آیا مرکزی برای آموزش نجاری وجود دارد؟

 

برای یادگیری نجاری چقدر زمان نیاز است؟

 

چه دوره‌هایی برای یادگیری نجاری باید بگذرانم؟

 

آیا می‌توان با محصولات آموزشی و کتاب، نجاری یاد بگیرم؟

 

چه میزان فضا برای کارگاه نجاری نیاز دارم؟

 

به چه ابزارهایی برای راه اندازی کارگاه نجاری نیاز دارم؟

 

برای راه اندازی کارگاه نجاری چقدر بودجه نیاز دارم؟

 

 

.

راه اندازی کارگاه نجاری,شروع نجاری,چگونه نجار شوم؟تحقیق در مورد نجاری,تحقیق نجاری,نجاری در خانه,آموزش نجاری دانلود,نجاری چیست؟دوره نجاری,آموزش نجاری رایگان,

 

پاسخ به این سؤالات، برای هر فرد می‌تواند متفاوت از فرد دیگر باشد و مطمئناًَ قطعیت ندارد؛ اما شما می‌توانید بر اساس شرایط خود، از این مطلب بهره بگیرید و قسمت‌هایی که متناسب با شرایط شماست را اجرا کنید.

 

هدف شما از نجاری چیست؟

 

در ابتدا باید بدانیم هدف ما از راه اندازی کارگاه نجاری چیست؟ در چه سطحی تمایل به خدمت رسانی داریم؟ آیا هدف ما برپایی کارگاه تولیدی است یا اینکه قصد راه اندازی یک کارگاه نجاری برای ساخت لوازم سفارشی داریم؟

باید بدانیم در این مطلب هدف ما ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص کارگاه‌های متوسط و کارگاه‌های خانگی است و شرکت های بزرگ تولیدی سازه های چوبی، باید بر اساس استادارد های راه اندازی خط تولید عمیل کنند.

فرض را بر این می‌گیریم که شما علاقه‌مند به هنرهای چوبی هستید و تا به حال در این زمینه فعالیتی نداشته‌اید و فقط بر اساس غریزه و علاقه‌ای که به چوب، صنعت چوب و هنرهای چوبی دارید، در نظر دارید نجاری را بیاموزید و کار با چوب را شروع کنید. پس سؤالی که مطرح می‌شود این است که:

 

 

 

مطلب پیشنهادی:  چگونه کارگاه نجاری خود را عایق صدا کنیم؟

 

 

برای یادگیری نجاری از کجا شروع کنم؟

 

این که شما از کجا شروع کنید، بستگی به شرایط مکانی شما دارد. ممکن است شما در شهری زندگی کنید که نجاری و کار با چوب بسیار کم و محدود انجام می‌شود و عملاً حضور در کارگاه‌های نجاری به‌واسطه فاصله‌ی زمانی و مکانی مشکل است. پس بهترین راه شرکت در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای یا دوره‌هایی است که توسط اساتید یا گروه های آموزشی به صورت خصوصی انجام می شود.

اگر سازمان فنی و حرفه ای در اطراف شما آموزشگاه دارد، می توانید با مراجعه به سازمان فنی و حرفه‌ای محل سکونت خود، از زمان برگزاری کلاس‌های نجاری اطلاع پیدا کنید و حتماً در کلاس‌های حضوری این سازمان شرکت کنید.

شاید بگویید کلاس‌های فنی و حرفه ایی با توجه به محدودیت زمانی برای شما مفید نخواهد بود؛ اما این یک اشتباه است. مطمئن باشید اگر واقعاً تجربه‌ای در صنعت چوب ندارید، بهتر است برای شروع از فنی و حرفه‌ای شرکت کنید تا مبانی اولیه نجاری را به‌صورت اصولی و علمی بیاموزید. در مجموعه‌ی فنی و حرفه ای با بسیاری از دستگاه های نجاری و روش کار با هر یک به صورت اصولی آشنا خواهید شد.

اگر به کلاس‌های فنی و حرفه‌ای دسترسی ندارید و شرکت در این دوره‌ها برای شما مقدور نیست، از محصولات آموزشی ویدئویی استفاده کنید. محصولاتی که بهترین گزینه نیستند؛ اما با توجه به شرایط شما می‌توانند گزینه مناسبی باشد.

ما در آیچوب ویدئو های آموزشی زیادی درزمینهٔ ساخت پروژه‌های نجاری منتشر کرده‌ایم که در هر مطلب ده‌ها ترفند و آموزش وجود دارد.

 

 

برای مشاهده ویدئو های آموزش نجاری اینجا کلیک کنید.

 

 

راه اندازی کارگاه نجاری,شروع نجاری,چگونه نجار شوم؟تحقیق در مورد نجاری,تحقیق نجاری,نجاری در خانه,آموزش نجاری دانلود,نجاری چیست؟دوره نجاری,آموزش نجاری رایگان,

 

خاک کارگاه بخورید!

 

پس از گذاران این دوره، عجله نکنید و به فکر شرکت در کارگاه‌های خصوصی و به‌نوعی شاگردی باشید. شما باید خاک کارگاه بخورید تا یک نجار خوب شوید. فکر نکنید شرکت در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای کافی است، خیر این کلاس شروعی است تا خودتان را محک بزنید که آیا واقعاً به این کار علاقه دارید یا نه …

برای حضور در کارگاه‌های خصوصی اصلاً از استاد کار خود توقع دریافت حقوق و دستمزد نداشته باشید. چون استاد باید تجربیات چندین ساله‌ی خود را به شما آموزش دهد و همین صرف زمان برای آموزش برای استاد هزینه دارد.

متأسفانه امروزه برخی از افراد برای یادگیری هم انتظار دریافت حقوق دارند.

 

 

مطلب پیشنهادی:  قبل از خرید ابزار نجاری دست دوم چه نکته هایی را باید بدانیم؟!

 

((به من ماهی چقدر پول میدی؟!)) 

 

این زشت‌ترین حرفی است که یک استاد کار از کارآموز می‌تواند شنیده باشد. پول بابت چه چیزی؟ بابت انتقال تجربیات چندین ساله؟ بابت استرس حضور کارآموز در کارگاه؟ بابت مسئولیتی که بر عهده‌ی استاد است؟ بهتر است کمی صبور باشیم و اجازه دهید استاد نجار در مورد مسائل مالی تصمیم بگیرد. اگر قرار است نجاری را آموزش ببینید، پس به هیچ عنوان به دنبال کسب درآمد نباشید. چه بسا باید برای یادگیری این هنر هزینه کنید.

 

 

 

راه اندازی کارگاه نجاری,شروع نجاری,چگونه نجار شوم؟تحقیق در مورد نجاری,تحقیق نجاری,نجاری در خانه,آموزش نجاری دانلود,نجاری چیست؟دوره نجاری,آموزش نجاری رایگان,

 

زود پیشرفت کنید!

 

در تمام طول دوره‌ی نجاری تلاش کنید تا ((کار دزدی)) کنید!

کار دزدی در نگاه اول واژه‌ای ناپسند به نظر می‌رسد؛ اما در اصطلاح عامیانه کار دزدی به این معناست که همیشه یک قدم جلوتر از سایرین به فراگیری و انجام کارهای محوله به گروه باشید. این که به‌صورت داوطلبانه کارهایی فراتر از وظایف خود را انجام دهید و بیشتر از مسئولیت محوله به خودتان کار کنید پیشرفتتان را سریع‌تر می‌کند.

منتظر این نباشید که استاد نجار، تمامی ترفندهای نجاری را کتبی و شفاهی به شما آموزش دهد. با چشمانی تیزبین حرکات استاد خود را دنبال کنید و سعی کنید بیننده و شنونده‌ی خوبی باشد و به عبارتی تجربیات استادتان را ناخواسته از او بگیرید.

پس از شرکت در دوره های آموزش نجاری، میرزا بنویس نباشید! متأسفانه در برخی دوره ها دیده‌ایم که برخی افراد به جای انجام عملی آموزش ها، با دوربین مشغول فیلم برداری از آموزش های استاد هستند و خیال می کنند با دیدن چندین باره فیلم، نجاری یا فرا خواهند گرفت. برخی دیگر هم فقط کاغذ و قلم در دست دارند و یادداشت می کنند.

در نجاری باید به صورت عملی کار انجام دهید و با نوشتن و فیلم برداری، آموزش شما تکمیل نخواهد شد. پس تلاش کنید در کارگاه های آموزش نجاری فعال باشید و به صورت عملی هم کاری انجام دهید.

 

 

.

کارگاه نجاری,لوازم مورد نیاز برای ساخت کارگاه نجاری,ابزار نجاری,بودجه ی مورد نیاز نجاری,برای شروع نجاری از کجا شروع کنم,راهنمایی در خصوص راه اندازی کارگاه نجاری,کارگاه نجاری خانگی,کارگاه نجاری بزرگ و صنعتی,کسب و کار,کار با چوب,

 

 

برای یادگیری نجاری چقدر زمان نیاز هست؟

 

زمان مورد نیاز برای یادگیری حداقل یک سال است و اگر احساس می‌کنید هنوز اطلاعات شما تکمیل نشده، حتماً زمان بیشتری به یادگیری اختصاص دهید. اینکه چند  ماه یا چند سال برای یادگیری نجاری نیاز است بستگی به هوش و انتقال تجربیات از استاد به شما دارد. برخی فکر می کنند با یک روز آموزش می توانند نجار شوند؛ اما کاملاً در اشتباه هستند. در یک روز فقط می توانند با دستگاه ها آشنا شوند و کاربرد هر یک را بیاموزند. نجاری دنیای بزرگی است و باید چندین پروژه اجرا کنید تا کار با دستگاه های نجاری و ترفند های آن را بیاموزید.

در غیر این صورت بهتر است بدانید که در شغل نجاری با خطرناک‌ترین دستگاه ها طرف هستید!

 

 

 

 

ادب و احترام به استاد کارتان نسبت به هر چیزی اولویت دارد.

 

 

راه اندازی کارگاه نجاری

 

پس از اتمام دوره‌ی کارآموزی مطمئناً شما به دنبال راه اندازی کارگاه نجاری خواهید بود. کاغذ قلم به دست بگیرید و لوازم و امکاناتی مورد نظر خود را بر روی کاغذ یادداشت کنید. به این نکات باید توجه داشته باشید که چه میزان فضا دارید؟ قبل از تهیه‌ی لیست باید بدانیم فضای کارگاهی ما در چه حدی است آیا یک سوله‌ی بزرگ یا متوسط داریم و یا یک مغازه‌ی ۴۰ یا ۵۰ متری … برق کارگاه ما سه فاز است یا تک فاز؟

 

 

 دانلود رایگان چک لیست خرید ابزار

 

بر اساس این اطلاعات می‌توانید دستگاه‌های اصلی کارگاه مانند اره فلکه، گندگی، سه کاره یا هفت کاره و … را انتخاب کنید.

 

 

 ۴۰ ابزار مورد نیاز نجاری که باید آنها را تهیه کنید!

 

همچنین باید بدانیم تا چه حد بودجه داریم؟ اگر در برنامه‌ی ما راه اندازی یک کارگاه نجاری کوچک و متوسط است، بهتر است از دستگاه‌های معمولی و ارزان استفاده کنیم تا هزینه‌ی اولیه‌ی کمی داشته باشیم. البته دستگاه‌های خوبی در تبریز و اصفهان و تهران در حال حاضر تولید می‌شوند که سال‌های سال برای شما کار می‌کنند.

شما می‌توانید یک دستگاه گندگی ایرانی را ۳ میلیون و آلمانی آن را ۳۰ میلیون خریداری کنید. مطمئناً دستگاه ۳۰ میلیونی برای یک کارخانه تولیدی است و نیازی ندارید برای کسب و کارهای کوچک هزینه‌ی هنگفتی داشته باشید. این قیمت‌ها برای دستگاه‌های دیگر هم صدق می‌کند.

برای خرید دستگاه‌های کوچک هم بارها و بارها مطالبی در آیچوب منتشر شده و تلاش کردیم اطلاعات خوبی در این زمینه ارائه نماییم. دوستان و اساتید هم در این مباحث پاسخگوی شما بودند و تلاش کردند به پرسش‌های شما پاسخ دهند. در انتخاب دستگاه‌های کوچک نجاری مثل فارسی بر، عمود بر، دریل  و …  به خدمات پس از فروش در شهرتان و تهیه لوازم مصرفی آن دقت کنید.

 

 

مطلب پیشنهادی:  بررسی تمامی ابزار های مورد استفاده در نجاری!

 

.

.

کارگاه نجاری,لوازم مورد نیاز برای ساخت کارگاه نجاری,ابزار نجاری,بودجه ی مورد نیاز نجاری,برای شروع نجاری از کجا شروع کنم,راهنمایی در خصوص راه اندازی کارگاه نجاری,کارگاه نجاری خانگی,کارگاه نجاری بزرگ و صنعتی,کسب و کار,کار با چوب,

 

بودجه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه نجاری

 

برای برآورد بودجه مورد نیاز برای برپایی کارگاه کوچک (فرض بر اینکه مشکلی از بابت جا و مکان نداشته باشید) اگر همه‌ی دستگاه‌ها را نو بخرید حدود ۴۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید و اگر دستگاه‌های اصلی مانند اره فلکه، سه کاره، و گندگی  را دسته دوم و دستگاه‌های کوچک برقی را نو بخریم حدود ۲۵ میلیون تومان بودجه نیاز دارید. البته می‌توانید با ۲۰ میلیون تومان هم شروع کنید و کم‌کم به ابزار و تجهیزات خود اضافه کنید.

در کسب و کارهای خانگی شرایط متفاوت است به‌نوعی می‌توان با حدود ۱۰ میلیون تومان هم کارگاه نجاری خانگی داشته باشید. کارگاهی که در حد ساخت لوازم تزئینی کوچک است.

 

 

در حرفه نجاری خوش قول باشید!

 

نکته‌ی پایانی در مورد شروع کسب و کار جدید این است که همیشه تلاش کنید خوش قول باشید. خوش قولی اعتبار را با خود دارد. اگر فنی‌ترین استاد کار باشید؛ اما خوش قول نباشید هیچ ارزشی ندارد. رضایت مشتری و دعای خیرش همیشه باعث پیشرفت شما خواهد شد و کسب و کاری بابرکت خواهید داشت.

امیدواریم شروعی خوب و مانا داشته باشید.

آیچوب

 

نجار بازدید : 51 پنجشنبه 04 مهر 1398 زمان : 12:19 نظرات (0)

آموزش نجاری به کودکان مبحثی جدید در مهارت آموزی به کودکان است که احتمالاً کمتر مورد توجه والدین قرار گرفته است. البته با توجه به گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، پدر و مادرهای بیشتری با آموزش نجاری ویژه کودکان آشنا شده‌اند. احتمالاً برایتان جالب است بدانید کودک شما در دوره یادگیری نجاری، چه قابلیت‌های فردی دیگری در کنار نجاری خواهد آموخت. لطفاً در این نوشته با ما همراه باشید تا مزایای فراگیری نجاری برای کودکان و نوجوانان را توضیح دهیم.

کار با چوب و نجاری یکی از بهترین فعالیت‌ها برای افزایش مهارت‌های فردی، شرکت در جمع برای کودکان است. کودک می‌تواند با راهنمایی‌های مربی خود و همفکری و مشارکت با دیگر هم سن و سال‌های خود توانایی حضور در جمع و مشارکت جمعی را بیاموزد.

 

 در کنار این مهارت‌ها، توانایی حل مسئله هم در کودکان و حتی نوجوانان تقویت می‌شود. یکی دیگر از مزایای حضور کودکان در کارگاه نجاری و شرکت در جمع، یادگیری از نحوه عملکرد دیگران است. در بیشتر موارد کودک نیاز به راهنمایی استاد ندارد و با مشاهده نحوه عملکرد دیگر کودکان، تلاش می‌کند حرکات آن‌ها را تقلید کند و از ابزارها استفاده کند. این یکی از بهترین انواع تجربه آموزی است.

 

مزایای شرکت کودکان در دوره‌های آموزش نجاری ویژه کودکان

 

دنیای نجاری سرشار از تجربه است. یک نجار باید مجموعه‌ای از توانایی‌ها را در خود داشته باشد تا بتواند اثری جدید خلق کند، محاسبات دقیق هم بخش جدا نشدنی از صنعت چوب هست. نجار باید قوه تخیل قوی داشته باشد تا تمامی اجزا سازه را قبل از ساخت، تصویر سازی کند. مزایای یادگیری نجاری برای کودکان محدود به توضیحات بالا نیست. در ادامه به بخش‌های بیشتری اشاره خواهیم کرد.

 

توانایی فیزیکی:

بخش بسیار مهم نجاری، فعالیت بدنی هست. ارتباط بین چشم‌ها و دست‌های کودک در دوره آموزش نجاری بسیار قوی می‌شود. کار عملی به کودک اجازه می‌دهد تمامی عضلات بدن خود را به کار بی اندازد تا هماهنگی بیشتر بین آن‌ها برقرار کند. از این رو می‌توان در کنار یادگیری مباحث فنی، از نظر بدنی هم کودک را تقویت نمود.

 

آموزش نجاری به کودکان,نجاری کودکان,نجار کودک,نجار کوچک,آموزش نجاری به نوجوانان,مزایای نجاری برای خردسالان,کار با چوب,

 

زیبایی شناسی:

 

مطمئناً هر کودکی دوست دارد سازه‌ای زیباتر از دیگر هم سن و سال‌های خود بسازد. استفاده از رنگ‌های شاد برای هرچه زیباتر جلوه دادن سازه در دوره آموزش نجاری به کودکان این امکان را به آن‌ها می‌دهد که حس زیبایی شناسی آن‌ها را تقویت کند.

 

توانایی شناختی و فکری:

 

تقویت قوه تخیل و تصویر سازی ذهنی هم از مزایای شرکت در دوره‌های آموزش نجاری کودکان است. کودک باید در این دوره بیاموزد چگونه سازه را قبل از ساخته شدن در ذهن خود تصور کند. در دوره آموزش نجاری کودک فرصت دارد ایده پردازی کند، تصویر سازی ذهنی انجام دهد و خلاقیت‌های خود را به کار گیرد تا ایده مورد نظر خود را اجرایی کند.

 

تقویت مهارت عاطفی و اجتماعی:

 

نجاری به کودکان کمک می‌کند که با مشارکت در جمع، مشکلات خود را حل کنند و آموختن این مهارت برای پیشرفت آن‌ها در آینده بسیار تأثیرگذار است. نجاری و کار در کارگاه حس اعتماد به نفس کودک را تقویت می‌کند و با توجه به اینکه از ابزار نجاری بزرگ‌سال ها استفاده می‌کنند، خود را در جایگاه یک استادکار نجار می‌بینند.

 

 

نجار بازدید : 81 چهارشنبه 03 مهر 1398 زمان : 14:28 نظرات (0)

اگر دنبال اطلاعات کامل و دقیقی از جاشمعی چوبی و انواع مدل های مختلف آن هستید این مقاله برای همین نوشته شده است.

جاشمعی چوبی یکی دیگر از محصولات نجاری اینوود می باشد که در فرم ها و مدلهای مختلف سفارش گرفته شده و ساخته می شود . اگر علاقمند به جاشمعی های چوبی هستید این نوشته برای شما نوشته شده است پس تا انتها بخوانید.

بررسی انواع جاشمعی چوبی

جـاشمـعی چوبی در واقع یک وسیله ای قابل استفاده در تزیینات داخلی ساختمان است که با بکارگیری صنعت چوب و نجاری در آن به شکلهای زیبا به زیبایی بصری محیطی جلوه ای نمادین می بخشد.

جـاشمعی چـوبـی در مکانهای مختلف استفاده های زیادی می شود علاوه بر خانه ها شیک ، در سالهای اسپا ، هتل ها ، تالارهای رمانتیک عروسی و …….کاربردهای فراوانی دارد.

انواع اسامی جاشمعـی چوبی

  1. جاشمعی پایه دار جوبی
  2. جاشـمعی چوبـی پایه دار بلند
  3. جاشمـعی فانتزی چوبی
  4. جاشمعی Flower
  5. جـاشمعی MDF
  6. جاشمعـی رو میزی چوبی

مدلهای مختلف جاشمعــی چوبـــی

جاشمعی های جوبی دارای مدل های مختلفی هستند . در واقع مدلهایی که در طرحهای مختلف می توانند زیبایی خاصی را به ارمغان بیاورند .

  • جـاشـمعی چوبی ۵ شاخه که در اصطلاح عامه در بعنوان جاشمعی چوبی ۵ تایی یا جاشمعی چوبی ۵ شعله هم نام می برند
  • جاشمعی چوبـــی ۳شاخه که باز با اسامی جاشـمعی چوبی ۳ شعله و ۳ تایی نیز ازش نام می برند.
  • جـاشمعی چوبـــی تکی
  • جاشـمعی چوبی دو تایی

اینها هم مدل های مختلف جاشمعــی چوبی در تعداد شعله ها هستند .

تصاویری از جاشمعـــی چوبی در ابعاد مختلف

جا شمعی چوبی تختجا شمعی چوبی تخت
جاشمعیجاشمعی
جاشمعی چوبی طرح قلبجاشمعی چوبی طرح قلب


جا شمعی چوبی تخت قرمزجا شمعی چوبی تخت قرمز

در فروشگاه جـاشمـعی چوبــی می توانید مدلی را که دوست دارید سفارش دهید.

 
نجار بازدید : 62 سه شنبه 02 مهر 1398 زمان : 10:57 نظرات (0)


 درودگری یا نجّاری، پیشه‌ای در صنعت و زیرگروه نخستین صنایع چوب است. درودگر فردی است که به ساختِ انواع محصولات چوبی می‌پردازد. صنعتگرانِ درودگر معمولاً سازندگان در و پنجره و مبلمان، کابینت‌سازان، قایق‌سازان و غیره هستند.

همچنین، هنرمندان کنده‌کاری چوب و سازتراشان از اعضای گروه درودگران هستند. درودگری فنّی کهن است و آن‌گونه که شواهدِ تاریخی نشان می‌دهد، انسان از ابتدای شهرنشینی به درودگری و نجاری می‌پرداخته‌است.

نجار بازدید : 51 شنبه 30 شهریور 1398 زمان : 14:07 نظرات (0)

با شغل نجاری آشنا شوید و پرکاربردترین ابزار نجاری را بشناسید

شغل نجاری چیست

نجاری یا درودگری حرفه ای است که در گروه صنایع چوب قرار میگیرد. فردی که شغل نجاری را انتخاب مینماید به ساخت انواع محصولات چوبی میپردازد؛ محصولاتی که ممکن است در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند. سازندگان در و پنجره چوبی، مبلمان، کابینت و اشیائ تزئینی چوبی همگی را میتوان به عنوان نجار شناخت. همچنین کسانی که به کنده کاری روی چوب می پردازند و تولید کنندگان ساز نیز در گروه نجاران و درودگران قرار میگیرند.

تاریخچه نجاری

نیاز بشر به سرپناه و در دسترس بودن چوب، احتمالا نجاری را به یکی از اولین فعالیت های شغلی بشر تبدیل کرده است. از آنجا که چوب در برابر رطوبت و حرارت و سایر عناصر فرسایش میابد و از بین می رود یافتن آثار چوبی که بیانگر پیشینه هنر نجاری باشد چندان ساده نیست. آثاری از چاه های آب ساخته شده از چوب بلوط در کاوش های باستانی آلمان پیدا شده که به حدود ۷۰۰۰ سال پیش باز میگردد. هر چند نخستین کتاب هایی که به آموزش نجاری پرداخته اند متعلق به قرن ۱۸ و ۱۹ میلادی هستند؛ از نقاشی های به جا مانده از مصر باستان که متعلق به ۲۰۰۰ سال پیش است، تصاویری از مبلمان چوبی نشان داده شده که نشان میدهد هنر نجاری به عنوان صنعت خلق و تزئین آثار چوبی در آن زمان نیز وجود داشته است. هنر نجاری احتمالا از مصری ها و بعدها از چین به یونان، بابل، ایران و سایر تمدن ها رسیده است.نجاری

شغل نجاری چگونه شغلی است

شغل نجاری بازار کار مناسبی دارد و با توجه به اینکه بسیاری از نیازهای ما در جوامع از جنس چوب تولید میشوند، تقاضای مناسبی در بازار برای این شغل وجود دارد. درآمد نجار با توجه به مهارت و وسعت فعالیت او مشخص میشود و بسته به توانایی های فرد متفاوت است. در ایران و به خصوص در شهرهای بزرگ مغازه های کوچک و شخصی نجاری، به مرور جای خود را به کارگاه های بزرگ و مشترک صنعتی میدهند. در خارج از کشور نیز بازار کار مناسبی برای این حرفه وجود دارد و استادکاران نجاری میتوانند در بیشتر کشورهای جهان مشغول کار شوند.

چگونه نجاری یاد بگیریم

برای یادگیری نجاری بهترین و ساده ترین روش آن است که دوره های آموزشی نجاری را در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهر خود بگذرانید، با اصول اولیه هنر نجاری آشنا شوید و پس از دریافت مدرک در یک کارگاه نجاری به عنوان شاگرد مشغول کار شوید. کار کردن به صورت عملی در محیط کارگاه امکان آشنایی هر چه بیشتر با انواع چوب و دستگاه ها و ابزار نجاری را فراهم میاورد. حداقل زمان لازم برای یادگیری مهارت های نجاری به صورت عملی یک سال است که بسته به توان یادگیری کارآموز و شیوه آموزش استاد می تواند طولانی تر نیز باشد.نجاری

چگونه در خانه نجاری کنیم

کار با چوب به فضای نسبتا زیادی نیاز دارد؛ ابزار نجاری پر سر و صدا هستند و برش و پرداخت چوب گرد و غبار زیادی ایجاد مینماید. با توجه به این نکات فعالیت نجاری در محیط های مسکونی مناسب نیست و نمیتوان یک کارگاه نجاری کامل در خانه ایجاد نمود. اگر اصرار دارید کار نجاری را در خانه انجام دهید، بهتر است عملیات برش چوب را در کارگاه ها انجام دهید و سپس چوب های برش خورده را به خانه منتقل نمایید و یا به ساخت اشیای تزئینی چوبی در خانه بپردازید. هنرهای معرق و منبت کاری را نیز میتوان در فضای خانه انجام داد.

ابزار نجاری چیست

نجاری نیز مانند هر صنعت دیگری ابزارهای خاص خود را میطلبد، این ابزار را میتوان در گروه ابزار دستی و ابزار برقی و ابزار برشی دسته بندی نمود. اره، متر، تراز، چکش، اسکنه، رنده ابتدایی ترین ابزار دستی نجاری هستند. برای آشنایی با ابزار برقی نجاری مطلب[۷ ابزار برقی ضروری برای شروع کار در صنعت چوبرا مطالعه کنید. بیشتر برندهای ابزارآلات معتبر، گروه ابزار نجاری را نیز ارائه مینمایند. این ابزار با توجه به کیفیت و ویژگی های در نظر گرفته شده گستره قیمت متفاوتی دارند.

اور فرز نجاری چیست

اور فرز نجاری ابزاری است که برای ایجاد شیار و ابزار زدن روی لبه های چوب استفاده میشود و در بیشتر فعالیت های مرتبط با چوب کاربرد دارد. اگرچه بیشتر اور فرزها ساختار ظاهری یکسانی دارند ممکن است برخی مدل های اور فرز موجود در بازار قابلیت های متفاوتی داشته باشند. کولت نگه دارنده تیغچه در اور فرز نجاری از مهم ترین قسمت های این ابزار محسوب میشود.

در مورد اور فرز نجاری مطالب [از اور فرز نجاری چه می‌دانیم؟] و [ایمنی در کار با اورفرز نجاری] را نیز مطالعه کنید.نجاری

اسکنه نجاری چیست

اسکنه، بیرم، قلم درز یا مغار ابزاری است که در نجاری برای تزئین و برش چوب استفاده میشود. معمولا اسکنه را از جنس استیل و یا فولاد میسازند تا مقاومت و دوام مناسب داشته باشد. اسکنه نجاری لبه پهنی دارد که برای برش چوب استفاده می گردد. نجار اسکنه نجاری را روی چوب حرکت میدهد و با کمک چکش ضربات آرامی به دسته اسکنه وارد مینماید تا قطعات اضافی چوب را تراش داده و جدا نماید. اسکنه نجاری انواع و اشکال مختلفی دارد که هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

رنده نجاری چیست

رنده نجاری ابزاری است که برای صاف کردن، نازک کردن و یکدست کردن سطح چوب استفاده میشود. رنده نجاری در دو مدل چوبی و فلزی ارائه میشوند؛ رنده نجاری چوبی تنها یک تیغه دارد در حالیکه رنده نجاری فلزی به دو تیغه مجهز است. تیغه دوم کار خرد کردن پوشالها و خارج کردن آنها از داخل رنده را بر عهده دارد.نجاری

گیره نجاری چیست

یکی دیگر از ابزارهای پر کاربرد در هر کارگاه، گیره نجاری است. همان گونه که از نامش پیداست برای ثابت نگه داشتن یک جسم در وضعیت خاص استفاده میشود. گیره نجاری با نام پیچ دستی نیز شناخته میشود. انواع مختلف گیره نجاری وجود دارد که هر یک برای کاربرد خاص طراحی شده اند. گیره نجاری C شکل، F شکل، گیره دستی فنری، پیچ دستی فشاری، گیره زاویه دار و گیره تسمه ای از انواع رایج گیره نجاری هستند.

ابزار نجاری چند کاره

در کنار این ابزار ساده ابزارهای برقی پیشرفته و قدرتمندی نیز هستند که جزو ابزار ضروری هر کارگاه نجاری محسوب میشوند. با پیشرفت تکنولوژی برخی از این ابزار با هم ترکیب شده اند تا در قالب یک ابزار از عهده انجام چند کار مختلف برآیند و همچنین فضای کمتری را اشغال کنند. دستگاه های چند کاره نجاری در مدل های مختلف تولید میشوند و از ۲ کار تا چند کار را میتوانند انجام دهند. با خرید یک دستگاه نجاری چند کاره میتوانید کار برش، شیار زنی، ابزار زنی، رنده و کندگی را انجام دهید.

نجار بازدید : 47 چهارشنبه 27 شهریور 1398 زمان : 9:44 نظرات (0)

مکنده نجاری چیست؟

چوب در نجاری از اصلی ترین متریال های مورد استفاده می باشد. زمانی که برش یا کنده کاری چوب آغاز می شود گرد و غبار ناشی از آن  می بایست پاکسازی شود که تنفس را دچار مشکل نسازد و از طرفی نیز، برش درست و منظمی انجام گردد؛ از این رو استفاده از دمنده نجاری از الزاماتی  و ابزارهای مهم در این حرفه به شمارمی آید.

 

در این مطلب قصد داریم با توجه به عنوان، مکنده نجاری و فروش مکنده نجاری در اصفهان ، شیراز ، بوشهر ، تهران و ... در ادامه به تشریح مباحث مهم و مرتبط با مکنده نجاری بپردازیم.

منظور از مکنده نجاری چیست؟

مکنده نجاری در حقیقت نوعی جاروبرقی تخصصی و پیشرفته است که دارای قدرت بالای مکندگی و دمندگی می باشد. این دستگاه قابلیت های ویژه ای داشته و در صنایع مختلف از جمله صنعت چوب و تراشکاری یا همان نجاری دارای کاربرد زیادی می باشد. مکنده نجاری می تواند با قدرت و سرعت بالا مکندگی مواد روغنی، مواد جامد و مایعات را انجام دهد.

این دستگاه با داشتن پمپ ساید چنل به صورت دائمی بدون آسیب دیدگی قادر است در مدت طولانی کار کند و از طرفی نیز، تمام بدنه و شاسی آن از جنس فولاد سخت می باشد و برای عملیات های سنگین و سخت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه به عنوان کارایی این دستگاه شناخته می شود قدرت مکندگی گرد و غبار می باشد. با حرکت سریع موتور تمامی گرد و غبار با فشار زیاد به قسمت  اصلی مخزن مکنده هدایت شده  و به این صورت اقدام به پاکسازی می کند.


انواع مکنده نجاری و صنعتی 

مکنده نجاری و یا مکنده های صنعتی با توجه به نوع صنعتی که از آنها استفاده می شود، دارای انواع و مدل های متنوعی  می باشد. پاکی محیط و خروج آلودگی های تنفسی و خروج هرگونه گرد و غبار از مهم ترین کاربرد در انواع مکنده های نجاری است. از جمله انواع مکنده های نجاری و صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

انواع فن های مکنده با قدرت بالای تخلیه،انتقال و جابجایی مواد برای صنایع مختلف نظیر صنعت چوب و نجاری،صنعت نساجی و پارچه، مکندگی پرداخت کاری کابینت های فایبر گلاس و های گلاس، مکندگی بالای برشکاری ام دی اف و غیره.

انواع فن های با دمندگی و مکندگی بالا همراه با دور موتور2800 دور در دقیقه

انواع فن هایی با پروانه های ایمپلرفن

انواع فن اگزوز

انواع فن های رادیال

فن سانتریفیوژ پارویی

انواع فن حلزونی انتقال مواد

فن هایی با مدل دیسک پروانه ای

انواع فن هایی با پروانه چمپیون

انواع فن های با کارایی پرداخت کاری

انواع فن های گریز از مرکز 

و غیره.

فروش مکنده نجاری در اصفهان ، شیراز ، بوشهر ، تهران و ...

فروش انواع مکنده نجاری در ایران با قدرت موتور بالا و سیستم فیلتراسیون هپا مجهز به توربو جهت افزایش عمق مکندگی به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر خواهد بود. مکندگی خشک و تر این نوع سیستم ها از جمله قابلیت های ویژه در این دستگاه می باشد و همچنین مکندگی بالای اجرام سنگین و چسبنده به دلیل قدرت موتور بالا در این دستگاه از امکانات  ممتاز مکنده نجاری محسوب می شود. در هنگام خرید یک مکنده نجاری می بایست قدرت مکندگی، قطر دهانه، توان موتور و ظرفیت مخزن  آن را در نظر داشته باشید. متناسب با فضا و کارگاه نجاری می توانید نوع و مدلی مورد نظر از آن را انتخاب نموده و خریداری کنید. امروزه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مهم ترین فروشگاه های بر خط می توانند نیازهای مخاطبان و مشتریان را در نظر گرفته و لیستی از مدل ها و قیمت های مکنده نجاری و صنعتی را ارائه دهند. فروش مکنده نجاری در اصفهان، تهران، شیراز، بندرعباس و سایر شهر های بزرگ را با توجه به محل زندگی خود در سایت کولاک فن و با مشاهده بهترین و با کیفیت ترین مکنده های نجاری و صنعتی می توانید رنج قیمت ها و مدل ها را مقایسه کنید و حتی از مشاوران ویژه راهنمایی بگیرید. بدین ترتیب شما صاحب بهترین و مرغوب ترین مکنده نجاری با قیمتی مناسب خواهید بود و چنین دستگاهی با کارت گارانتی به بهترین نحوه و خاطری آسوده استفاده کنید.
نجار بازدید : 57 یکشنبه 24 شهریور 1398 زمان : 15:21 نظرات (0)

در این آموزش سعی داریم برای شروع بهتر و سریع تر شما برای راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای، اطلاعات مفیدی را که حاصل تجربه عملی در این رشته است را در اختیار شما همراهان گرامی وب سایت وودیانو قرار دهیم، تا بتوانید با استفاده از این اصول تجربه شده و فنی، سریع تر و دقیق تر  به مرحله راه اندازی یک کارگاه نجاری برسید. برای نوشتن این مطلب از تجربه ۲۰ ساله اساتید این رشته و تخصص کارشناسان رشته صنایع چوب و کاغذ و مهندسی سازه های چوبی استفاده شده است

راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

در این مطلب سعی کردیم با تلفیق تجربه و علم دانشگاهی این رشته، مقایسه و شرحی نسبتا کامل را در اختیار شما قرار دهیم. ما در وودیانو، در طی این سال ها، با فعالیت در زمینه های مختلف هنرهای چوبی و کسب تجربه در ساخت انواع سازه های چوبی، به نکاتی ارزشمند در این زمینه دست یافته ایم که قرار است ماحصل این تجربیات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ از جمله این نکات ارزشمند می توان به اصول راه اندازی کارگاه نجاری، اصول نگهداری و کار با چوب، اصول برشکاری، اتصال زنی و مونتاژ، شناخت گونه های چوبی به همراه کاربرد و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی و ابزار مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه نجاری اشاره کرد.


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

 

آنچه در این مطلب آموزشی به آن می پردازیم شامل موارد زیر است:

* آشنایی با تاریخچه استفاده از چوب

* آشنایی با خواص و ویژگی های چوب

* راه های یادگیری اصول نجاری:

      ۱- کارآموزی بدون دستمزد، در کارگاه های خصوصی

      ۲- کارکردن تمام وقت با حقوق در کارگاه های خصوصی

      ۳- کلاس های کوتاه مدت دولتی و سازمانی

      ۴- هنرستان های فنی و حرفه ای و دانشگاه های دولتی و آزاد

      ۵- کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت خصوصی

* راه اندازی کارگاه نجاری خانگی

      ۱- فضای مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه نجاری خانگی

      ۲- ایمنی و بهداشت در کارگاه نجاری خانگی

      ۳- ابزارهای ضروری برای راه اندازی کارگاه نجاری خانگی

      ۴- برق کشی استاندارد در کارگاه نجاری خانگی

* آموزش نجاری برای بانوان

* راه اندازی کارگاه نجاری حرفه ای

      ۱- فضای مورد نیاز برای کارگاه نجاری

      ۲- ابزارها و ماشین آلات ضروری برای تجهیز کارگاه نجاری حرفه ای

      ۳- ایمنی و بهداشت در کارگاه نجاری حرفه ای

      ۴- اصول برق کشی سه فاز و یک فاز در کارگاه نجاری حرفه ای

* لیست ابزارها و ماشین آلات مورد استفاده در کارگاه نجاری

* انواع متریال مورد استفاده در کارگاه نجاری

* انواع چوب

* معایب و آفات چوب

* ضرورت طراحی قبل از شروع ساخت پروژه

 

راه اندازی کارگاه نجاری: آشنایی با تاریخچه استفاده از چوب

کار با چوب در زندگی بشر قدمت زیادی دارد و از گذشته تا امروز جز پرکاربردترین متریال مورد استفاده بوده است. در طول قرن های گذشته، از چوب در هنرهای مختلف و سازه های متنوع استفاده شده است و کاربرد بالایی داشته است و می توان گفت که از پر مصرف ترین مواد مورد استفاده بشر بوده است. جالب است بدانید که استفاده از چوب و کاربرد آن به عنوان یک ماده موثر در زندگی بشر، به بیش از ۱۰۰۰۰ سال پیش باز می گردد.

حتما ببینید: چوب چیست ؟ خواص، ویژگی ها و ساختار فیزیکی و شیمیایی چوب 

 


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

 

با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن ابزارآلات این رشته، کاربرد چوب هم بسیار گسترده تر شده است.در طی این سال ها صنایع تبدیل فیزیکی و شیمیایی چوب بسیار پیشرفت کرده اند و هم راستا با این موضوع با صنعتی شدن جنگل ها و رعایت و اجرای اصول جنگل داری صنعتی در کشور های پیشرو، چوب مرغوبتری در دسترس فعالان این صنعت قرار گرفته است.


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

 

راه اندازی کارگاه نجاری: آشنایی با خواص و ویژگی های چوب

در این مرحله، برای اینکه راه اندازی کارگاه نجاری را اصولی تر دنبال کنیم و به پیشرفت یادگیری خودمان سرعت  ببخشیم، کسب اطلاعات اولیه در مورد ماهیت چوب ضروری به نظر می رسد. باید بدانیم که در هنگام کار با چوب در واقع با یک موجود زنده روبرو هستیم و لازم است کمی درباره ساختار آن و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن اطلاعات داشته باشیم تا در طول کار با چوب دچار مشکل نشویم. دانستن و استفاده از این اطلاعات در هنگام کار با چوب در مرحله برشکاری و رنده کاری و مونتاژ و … نه تنها خطرات احتمالی را برای ما به حداقل می رساند بلکه کیفت نهایی محصول تولید شده را نیز بالا می برد.


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

 

چوب ماده ای جامد و اغلب با وزن مخصوص زیر یک گرم بر سانتی متر مکعب (۱۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب) می باشد. البته استثناتی هم وجود دارد و اندک گونه های چوبی هم هستند که وزن مخصوص یک و بالای یک گرم بر سانتی متر مکعب دارند که اگر در درون آب قرار گیرند در آن فرو خواهند رفت.


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

 

همچنین چوب، متخلخل و فیبری شکل است. به این معنی که در بین اجزای تشکیل دهنده بافت چوب، فضاهای خالی وجود دارد که در بعضی از گونه ها می توان این فضای خالی را با چشم غیر مسلح هم مشاهده کرد. میزان تخلخل چوب یکی از خصوصیات منحصر به فرد گونه های چوبی است که از جمله روش های شناسایی انواع گونه های مختلف محسوب می شود. همچنین این تفاوت تخلخل، یعنی اختلاف در میزان فضای خالی در چوب های مختلف، در حین کار کردن و انجام برشکاری و رنده کردن تجربه های جالب و تفاوت های معنی داری را به وجود می آورد. این موضوع در استفاده یا عدم استفاده از انواع مختلف چوب برای مصارف گوناگون بسیار تعیین کننده است.


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای
راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای                           

چوب دارای ساختمان سلولی سازمان یافته و هرسو نایکسان است. هرسو نایکسان به این معناست که شکل و جهت قرار گیری اجزاء تشکیل دهنده بافت چوبی در جهات مختلف متفاوت است. این تفاوت باعث ایجاد خصوصیات غیر یکنواخت در جهات مختلف چوب می شود. با برش دادن چوب در جهات مماسی،شعاعی یا عرضی، شاهد ایجاد نقوش مختلف و مقاومت های متفاوتی خواهیم بود.


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای
راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

از جمله ویژگی های متفاوت خروج رطوبت از چوب در جهت طولی بسیار بیشتر از جهت مماسی یا شعاعی است که این مورد در گونه های مختلف نیز متفاوت است و در روش و سرعت خشک کردن انواع چوب ها تاثیر زیادی دارد. این ویژگی در مرحله خشک کردن چوب در کارگاه نجاری باید مورد توجه قرار گیرد.


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

 

چوب ماده ای ناهمگن است به این معنا که از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هرکدام اندازه، جنس، ماهیت و جهت قرار گیری متفاوتی دارند، که نتیجه چگونگی رشد درخت و تاثیرات محیطی بر روی آن می باشد. چوب از سلول هایی مانند اشعه چوبی یا پارانشیم یا در اصطلاح پر مگس، فیبر، آوند، تراکئید تشکیل شده است که هر کدام دارای شکل و ابعاد متفاوتی در فصول مختلف رویشی گیاه  هستند و  هر یک از این اجزا در چوب های سوزنی برگان و پهن برگان به میزان متفاوتی وجود دارند.


راه اندازی کارگاه نجاری خانگی و حرفه ای

از دیدگاه گیاه شناسی، چوب عبارت است از مجموعه ای از بافت های ثانویه لیگنینی شده گیاهان آوندی، که در بین مغز و لایه زاینده ی (کامبیوم)  شاخه ها، ساقه ها و ریشه وجود دارد. به این شکل که لایه زاینده (کامبیوم)  در زیر پوست درخت وجود دارد از قسمت داخل یعنی به سمت مرکز تنه درخت بافت چوبی ایجاد می کند و از قسمت بیرونی، پوست تولید می کند. لایه زاینده این روند را در فصول مختلف رویش گیاه به میزان متفاوتی انجام می دهد و باعث رشد درخت می شود.

نجار بازدید : 56 یکشنبه 17 شهریور 1398 زمان : 13:48 نظرات (0)

 

بهترین شرکت باربری در شهرک غرب تهران

 

برای انتخاب یک شرکت باربری در غرب تهران ، مهم است که به نظریات مشتریان آن شرکت باربری و سوابق حمل بار و بسته بندی شرکت مورد نظر توجه کنید.

 

خوشبختانه اتوبار جابه جا بار تهران توانسته است در طول حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه حمل بار در محدوده غرب تهران بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان را کسب کند. در این زمینه فقط کافیست نظرات مشتریان ما را در صفحه اصلی سایت جابه جا بار مشاهده کنید.

 

پرسنل اتوبار تهران خدمات خود را در اسباب کشی در محدوده باربری در تهران و شهرک غرب تهران در مراحل زیر ارائه می دهند :

·         ارائه مشاوره باربری به مشتری و متقاضی

·         بسته بندی در منزل اثاثیه با استفاده از مواد بسته بندی صنعتی و مدرن موجود در اتوبار ،

·         حمل اثاثیه منزل در مرحله بارگیری کامیون ، تخلیه کامیون و انتقال اثاثیه به داخل منزل و مقصد نهایی به صورت صحیح و اصولی

·         حمل اثاثیه منزل در جاده های درون شهری و بین شهری

·         ارائه خدمات بیمه ای و حمایت از کالای مشتری

قیمت و هزینه حمل بار در باربری شهرک غرب تهران

هزینه ای که مشتری به اتوبار تهران برای خدمات دریافت کرده می پردازند ، به صرفه و منصفانه است چون که  خدمات به موقع و صحیح انجام می شود. عدم آسیب دیدگی لوازم مشتری و آسودگی جسمی و روحی صاحب کالا به صرفه بودن هزینه باربری را تایید و تصدیق می کند. مدیریت اتوبار تهران در صدد است تا آخرین حد ممکن کیفیت خدمات ارائه دهنده را بالا ببرد و برای دست یابی به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

خدمات باربری در سعادت آباد

در باربری سعادت آباد برای این که کالا و لوازم مشتری در بهترین زمان ممکن به صورت صحیح و سالم انتقال یابد ، همه پرسنل در کلاس های آموزشی شرکت کرده و دانش روز در رابطه با حرفه اسباب کشی در محدوده باربری را به خوبی دریافت کرده اند. تخصص و مهارت پرسنل شرکت اسباب کشی تهران زبان زد خاص و عام است و همه افرادی که تجربه اسباب کشی به کمک پرسنل این اتوبار در سعادت آباد را داشته اند ، این گفته را تایید می کنند.

کامیون حمل بار در شرکت اسباب کشی تهران

یکی دیگر از استراتژی های این مرکز حمل و نقل اثاثیه به خدمت گرفتن تعداد زیادی کامیون بزرگ و کوچک است. خودروهای حمل و نقل در این مرکز مناسب با ویژگی های کالا و اثاثه مشتری انتخاب می شوند. انتخاب کامیون مناسب با نوع و اندازه بار چندین فایده برای مشتری در بر دارد. کامیون بزرگ تر و مجهزتر هزینه بیشتری برای حمل اثاثیه منزل دریافت می کند. با انتخاب کامیون مناسب مشتری لازم نیست هزینه کامیون بزرگ تر را برای حمل بار اندک بپردازد. همچنین ماشین های مجهزتر هزینه حمل و نقل بیشتری دارند. کالاهایی که نیاز به ماشین مجهز ندارند را در این مرکز با کامیون های ساده تر که هزینه حمل کمتر دارند ، جا به جا می کنند.

 

ارائه خدمات بسته بندی در منزل در باربری سعادت آباد و شهرک غرب تهران

پرسنل شرکت اسباب کشی تهران خدمات بسته بندی در منزل را به صورت صحیح و اصولی ارائه می دهند. این افراد با استفاده از مواد بسته بندی صنعتی موجود در مرکز و با استفاده از روش های صحیح بسته بندی همه لوازم بزرگ و کوچک مشتری را دسته بندی و بسته بندی می کنند.

هر کالایی با مواد و به روش مخصوص بسته بندی می شود. کالاهای بزرگ و سنگین وزن را در ضربه گیرهای محکم همچون نایلون های حبابدار ، سلفون های محکم و ظریف و یا فوم های یک یا چند لایه بسته بندی می کنند. لوازم ظریف ، حساس و شکستنی علاوه بر استفاده از ضربه گیر مناسب داخل کارتون و جعبه مناسب و محکم قرار می گیرد.

پرسنل شرکت اسباب کشی تهران همه لوازم را با دقت و سرعت به روش صحیح بسته بندی می کنند. طوری که در فرایند انتقال در اثر تکان های موجود ، بسته ها باز نشود.

ارائه خدمات مشاوره ای مرکز حمل و نقل اثاثیه تهران

متخصصان مشاوره مرکز باربری در سعادت آباد قبل از ارائه هرگونه خدمات به صورت مفصل در رابطه با مراحل مختلف اسباب کشی در محدوده باربری و چگونگی ارائه خدمات و نوع خدمات درخواستی و تعداد پرسنل مورد نیاز به مشتری مشاوره تخصصی ارائه می دهند. مشتری پس از آگاهی از مراحل مختلف کار با اتوبار توافق کرده و بارنامه تنظیم و امضاء می شود.

 

 


 

تیم حرفه ای حمل بار و بسته بندی اثاثیه جابه حا بار با بهترین روش های بسته بندی و تجهیزات و لوازم بسته بندی مرغوب ، کالا ها و لوازم و اثاثیه شما را در مقابل هرگونه ضربه و آسیب بیمه می‌سازد. تمامی کامیون ها و ماشین های اسباب کشی ما در اتوبار که برای حمل بار و وسایل سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند ، جدید و به روز و مجهز برای حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری و شرکت در غرب تهران هستند. داخل کانتینر های مسقف کامیون ها موکت کاری و عایق بندی شده می‌باشد و بار شما را در برابر هرگونه باد و باران و آسیب احتمالی محفوظ نگه می‌دارد.

همچنین با استفاده از خدمات بیمه کالا باربری ، میتوانید کیفیت و امنیت  اسباب کشی خود را بیشتر از قبل تامین کنید.

 

نجار بازدید : 40 پنجشنبه 14 شهریور 1398 زمان : 8:46 نظرات (0)

راهنمای کامل خرید میز تحریر استاندارد

 

 خرید میز تحریر استاندارد و نکاتی که باید بدانیم

برای خرید یک میز تحریر استاندارد ملزومات زیر را باید رعایت کرد:

برای خرید میز تحریر یکی از ملزوماتی که باید به آن توجه ویژه ای داشت کاربرد میز تحریر برای هدف اصلی آن یعنی درس خواندن و انجام تکالیف است .

امروزه والدین اهمیت برای فرزندان خود قائل هستند و خرید میز تحریر خوب و استاندارد می تواند دانش آموز را تا آخر دوران تحصیل از خرید میز تحریر دیگر بی نیاز کند.

خرید میز تحریر مناسب و استاندارد برای والدین فرزند یکی از دغدغه های بزرگی برای آنهاست . اکثر کسانی که برای خرید میز تحریر به مغازه ها‌ی مختلف مراجعه می کنند با استاندارد های میز تحریر آشنایی کافی ندارند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با استانداردهای لازمه برای خرید میز تحریر مناسب آشنا کنیم ، پس توصیه میکنم با ما همراه باشید :

 

اندازه های استانداردی که برای ساخت میز تحریر باید در نظر بگیریم چیست؟

برای ساخت میز تحریر باید طول میز بین ۱۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر باشد. همچنین می‌توانید برای عمق صفحه میز عددی بین ۶۰ تا ۷۵ سانتیمتر را در نظر بگیرید ارتفاع میز از زمین بین ۷۷ تا ۷۳ سانتیمتر است و در صورتی که نیاز دارید از پایه و یا چرخ استفاده کنید باید ارتفاع چرخ یا پایه را به ارتفاع میز اضافه کنید ضخامت مناسب صفحه میز تحریر حداقل ۱۶ میلی‌متر است و در صورت تمایل می‌توانید صفحه را به ‌صورت دوبله بسازید که ضخامت آن به ۳۲ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

 

طول: ۱۵۰ -۷۰ سانتی متر

 

عرض: ۶۰ – ۷۵ سانتی متر

 

 ارتفاع: ۷۷ – ۷۳ سانتی متر

 

 

کاربرد دو منظوره از میز تحریر

اگر قصد دارید از میز تحریر به عنوان میز کامپیوتر هم استفاده کنید بهتر است ، میز بزرگتری را برای میز تحریر در نظر بگیرد ، همین طور سعی کنید استانداردهای لازم برای میز کامپیوتر را نیز در میز تحریر در نظر بگیرید.

 

میز تحریر دیواری مناسب برای فضا های کوچک :

اگر برای خرید میز تحریر با محدودیت فضا روبرو هستید می توانید به خرید میز های دیواری فکر کنید. ساخت میز دیواری بهترین گزینه برای فضا های کوچک است . شما می توانید فضای پرتی بین دو ستون یا کنج یک مکان را در نظربگیرید و متناسب با ابعاد آن اقدام به ساخت میز تحریر نمایید.

 

چه جنسی برای میز تحریر مناسب است؟

خرید میز تحریر چوبی : میز های چوبی یا با روکش چوب بهترین انتخاب برای میز های کار هستند ، این میزها با کمترین امکان سر خوردن کتاب ها و مقاومت بالای آن ها مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند.

خرید میز تحریر لمینت یا ام دی اف : سطح پلاستیکی ای که در یک هسته چوبی قرار دارد، لمینت مقرون به صرفه، با دوام و همینطور مقاومت آن بیش از حتی چوب خالص یا روکش چوبی است. لمینت دارای آرایه ها و زمینه های رنگی وسیعی ای و همچنین الگوهایی با طرح انواع چوب است. یک لمینت با کیفیت با این که ممکن است دارای ضخامت کمی باشد ولی در مقابل فشار بالا تحمل و استقامت زیادی دارد.

 

با چه قیمتی میز تحریر بخریم؟

قیمت میزتحریر بر حسب جنس آن ها متغییر است، برای اطلاع از قیمت حدودی میزها کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در منزل و محل کار خود سفارش خرید میز تحریر و میز کامپیوتر دهید !!!

با توجه به کمبود وقت ، ترافیک و مشکلاتی که در هنگام خرید میز تحریر ممکن است برای هر کسی به وجود آید ، اکثر فروشگاه ها و تولید کنندگان میز و مبلمان و سایر محصولات ، فروش اینترنتی را نیز برای راحتی مشتریان خود در نظر گرفته اند . شما کافیست طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و به شرکت مورد نظر سفارش دهید ، حتی اگر طرح خاصی مد نظرتان است آن را برای کارشناسان فروش و طراحان مبل ادرای دکور ارسال کنید .. در کمترین زمان سفارش شما ثبت و در مدت محدودی برای شما ارسال خواهد شد .

 

مبل اداری امکان خرید اینترنتی کتابخانه ، تی وی ست ، میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی ، کافی تیبل و  سایر محصولات چوبی را برای شما فراهم آورده است ..کافیست تماس بگیرد.

 

طراحی و اجرای و ساخت میز تحریر در مبل اداری

طراحی ، اجرا و ساخت انواع میز ، مبلمان ، تی وی ست ، کتابخانه ، میز ناهارخوری و ... ، در مبل اداری.

همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، و با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود

یکی از ویژگی های مبل اداری این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.

شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

 تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۹۱۰۳۴۶

 تلفن ثابت : ۰۲۱۳۶۲۴۳۵۹۱

مهمترین نکات در خرید میز تحریر که باید بدانیم

مجموعه مبل اداری با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید.

نجار بازدید : 32 سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 10:34 نظرات (0)

بالغ بر ٨ سال سابقه درخشان-با کادری قوی و با تجربه-دارای پروانه کسب- ارائه فاکتور رسمی-دارای مجوز رسمی از اتحادیه و ...در زمينه طراحي سايت و اپلیکیشن و آموزش ، دارای پروانه کسبی،ارائه فاکتور رسمی و  ... شايد دليلي باشد تا شما پديده را به عنوان همكار تجاري خود انتخاب كنيد...

شرکت طراحی سایت اصفهان


36644781📞
09131075561📱
🖇شیخ صدوق شمالی،شیخ مفید،کوچه اطلس جنوبی(شماره7)،مجتمع 110،طبقه4،واحد7،شرکت پدیده تجارت

نجار بازدید : 57 سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 8:56 نظرات (0)

تشک طبی چیست؟

تشک های طبیفنر ندارند و از جنس فوم ، یونولیت یا اسفنج فشرده ساخته می شوند . این نوع از تشکها معمولا سفت هستند و عمر کمتری نسبت به سایر تشکها دارند زیرا به خاطر اینکه سفت و شکننده هستند پس از مدتی جای قوسهای بدن روی آن بصورت فرورفتگی و برآمدگی خود نمایی میکند


 ویژگی‌های تشک طبی

·         فنریت متعادل تشک طبی و عدم فرو رفتکی تشک بیش از حد در اثر فشار

·         انعطاف‌پذیری اندک تشک برای انطباق با قوس‌های بدن

·         سفتی و نرمی متناسب تشک با مشکلات بدن فرد بیمار

·         تهویه مناسب و عایق ضد آلرژی و ضد باکتریال تشک طبی

·         پارچه مناسب تشک طبی و دوخت محکم و خوب تشک طبی

·         فنرهای قویتشک طبی با فشردگی بالا

 تشک طبی رویال 

تشک خوشخواب مدل طبی فنری، برای محدوده وزن 70-95 کیلو امکان ایجاد حس درجه سفتی بالاتر از تشک های طبی فنری معمولی را دارد که حالت طبی و فنری بودن را برای کاربر تداعی می‌کند. به دلیل استفاده از ترموفلت و لایه الیاف فشرده در لایه‌های خوشخواب تشک طبیفنری به راحتی وزن بدن را در سطح تشک بطور یکسان پخش می‌کند تا آسایش خواب شما را فراهم نماید. از فنرهای متصل در اسکلت این تشک استفاده شده است و لایه مموری فوم هوشمند درآن وجود ندارد و از لحاظ پارچه هم از پارچه ژاکارد استفاده شده است. اگر تشک مدل طبیو خوشخواب فنری برای وزن های ذکر شده بالا تهیه کنید تشکی خواهید داشت متعادل از لحاظ سفتی و نرمی است. برخی از تشک‌ها، طبی و فنری هستند که برای همه سنین مناسب هستند. به دلیل آنکه در تشک طبی فنری، اسفنج وجود دارد و فنر بندی خوبی هم دارد، طول عمر تشک افزایش می‌یابد و خواب آرامی هم برای استفاده کننده به ارمغان می آورد. اما به هر حال،‌ همه علاقمند نیستند روی تشک طبی یا تشک های با درجه سفتی بالا بخوابند.

 

تشک طبی و خوشخواب طبی فنری 

خرید تشک طبیکه یكی از مهم‌ترین لوازم در خانه است كه از نظر علم پزشكی هم بسیار بااهمیت است. اگر تشك شما غیراستاندارد، قدیمی و غیرقابل استفاده باشد شما را دچار بیماری‌های عضلانی و استقامتی می‌كند كه رایج‌ترین آنها بیماری دیسك كمر است. استفاده از تشک طبی  برای افرادی كه بیماری‌های عضلانی و استخوانی دارند الزامی است.

تشک طبی فنری

امروزه نوع جدیدتر این تشک‌ها به نام تشک‌ های طبی فنری وارد بازار شده که برای سلامت ستون فقرات در هنگام خواب بسیار مفید است. در این تشک‌ها فنر یا به صورت اسکلت فلزی است یا فنرهای پاکتی یا منفصل. این نوع تشک‌ها برای تمامی افراد با هر جنسیت و در هر سن و سالی مناسب است. بعلاوه به علت به کار رفتن اسفنج در آنها، عمر بالایی دارند

مزایای استفاده از تشک طبی 

استفاده از تشک‌ های طبی استاندارد و با کیفیت تاثیرات بسیاری در زندگی شما دارد. برای آگاهی از تاثیرات آن می‌توانید یک چارت روزانه برای خود تهیه نمایید و گزینه‌هایی را بنویسید که بتوانید از صفر تا 10 باید به آنها امتیاز دهید. گزینه‌هایی همچون سرحالی اول صبح، اشتها، مثبت اندیشی، لبخند زدن، خندیدن، حرف زدن و ... را انتخاب کنید که بیانگر مود رفتاری شما باشند سپس با امتیاز دادن به آنها در روزهای متفاوت به خصوص روزهایی که شب قبل خواب بد یا خوبی را تجربه کرده اید، متوجه تفاوت حس و حال و عملکردتان در طول روز خواهید شد. به طور کل پژوهش‌ها نشان می‌دهد یک تشک خوب که منجر به خواب خوب شود می‌تواند تاثیر مستقیمی در جنبه‌های مختلف روحی و روانی انسان داشته باشد این جنبه‌ها شامل:

  • سرحالی و نشاط
  • کاهش استرس
  • درمان افسردگی
  • جلوگیری از چاقی
  • افزایش هوشیاری
  • افزایش طول عمر
  • درخشندگی پوست
  • متابولیسم بهتر بدن
  • تقویت حافظه بلندمدت
  • کاهش تنش‌های جسمی
  • کاهش بیماری‌های قلبی
  • جلوگیری از چروک پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • عملکرد بهتر سیستم دفاعی بدن

در صورتی که قصد خرید تشک خواب طبی و یا تشک طبی فنری دارید ، میتوانید از فروشگاه کالای خواب رویال دیدن فرمایید.

 

 

نجار بازدید : 37 شنبه 09 شهریور 1398 زمان : 11:08 نظرات (0)

تشک مموری فوم 

مموری فوم در واقع ماده‌ای است که سازمان فضانوردی آمریکا با هدف محافظت از وضعیت جسمانی مسافران ایستگاه فضایی اختراع کرد. این ماده از ترکیب پلی اورتان، و لاتکس ساخته می‌شود. سالها بعد برخی از افراد، این ماده را در صنایع مختلف مانند تجهیزات پزشکی،ورزشی و ساخت تشک‌ مموری فومبه کار گرفتند. از محاسن تشک مموری فوم رویالیا تشک فوم دار هوشمند این است که این ماده به دما و وزن بدن حساس بوده و به تناسب آن تغییر می‌کند. هنگام خواب، برخی از نقاط بدن از تشک فاصله دارد و همین مسئله‌ سبب فشار بر دیگر نقاط بدن می‌شود. به عنوان مثال فاصله گودی کمر تا تشک سبب فشار بر کمر می‌شود، اما در تشک‌های مموری فوم این نقاط پر می‌شود که درمان موثری برای درد‌های استخوانی می‌باشد.
همین ویژگی خاص تشک باعث شده است که همواره تعداد زیادی از افراد خواستار خرید تشک مموری فوماز فروشگاه های کالای خواب باشند.

محققین و طراحان تشک طبی و فنری در دنیا بر این باور هستند که تشک طبی مدل مموری فومموجب افزایش کیفیت خواب می شود. زیرا مموری فوم استفاده شده در تشک به حرارت بدن حساس است و به تناسب دمای بدن و وزن هر ناحیه از بدن شکل عضلات را به خود می گیرد و جریان خون رسانی درون عضلات را متعادل می کند. و در نهایت باعث تخلیه دردهای عضلانی و فشار های عصبی در حین استراحت می شود و همچنین با پوشش دهی پستی و بلندی های بدن، باعث می شود ستون فقرانی در یک راستای کاملا افقی و صاف قرار گیرد و گودی کمر به خوبی پر شود که باعث حذف فشار روی ستون فقرات و کمر می شود

اکثر تشک های مموری فوم موجود در بازار تشک های فنری هستند که لایه آخر آن ها با مموری فوم پوشانده شده است، بعضی از تشک ها هم دارای یک لایه اضافی از مموری فوم هستند که جدا از تشک است. و نوع دیگر از تشک ها فقط مموری فوم هستند که به تشک های فول مموری مشهورند.

بهترین مارک تشک مموری فوم 

بعضی از مردم به تشک مموری فوم بسیار ایمان دارند، ولی مموری فوم مناسب برای همه نیست. اگر شما وسوسه شده‌اید که یک تشک مموری فوم بخرید، باید دو مورد را در نظر بگیرید:

  1. اول اینکه چقدر تمایل دارید هزینه کنید و دوم کدام نوع برای شما مناسب خواهد بود. در غیر این صورت احتمالا از خرید خود پشیمان بشوید.
  2. تشک‌های مموری فوم که اکثرا تحت عنوان تشک‌های مموری شناخته می‌شوند، با لایه ای از ماده کششی که به دما حساس است، پوشانده شده است. این نوع از تشک ها، برای کم کردن فشار بر روی مفاصلی که درد میکنند، بسیار مناسب است ولی قیمت آن کمی بالاست!

خوابیدن بر روی تشک های مموری فوم احساس بسیار متفاوتی با خوابیدن روی تشک های فنری معمولی دارد. این بدین معنی است که تشم مموری فوم برای همه مناسب نیست، بسیاری از مردم معتقدند که تشک موری فوم بسیار گرم است. ولی افرادی که طرفدار تشک های مموری فوم هستند، مموری فوم را راحت ترین آن ها می دانند.

در صورتی که تمایل به خرید تشک طبی ، فنری و تشک مموری فوم رویال دارید ، همین حالا از فروشگاه کالای خواب رویال دیدن کنید و تشک مورد نظر خود را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید.

 

نجار بازدید : 39 شنبه 09 شهریور 1398 زمان : 11:08 نظرات (0)

نکات مهم در خرید میز تحریر

اگر قصد خرید میز تحریر را دارید بشما سفارش می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید . این مقاله راهنمای خرید میز تحریر استاندارد و یا این که همینطور راهنمای خرید میز تحریر کتابخانه دار است که نکات فراوان مهمی را در بر گرفته است . تفاوتی نمیکنه که شما بخواهید یک میز تحریر کتابخانه دار دخترانه یا این که میز تحریر کتابخانه دار نوجوان و یا این که چه بسا میز تحریر کتابخانه دار امروزی رو بخواهید خرید کنید مهم این هستش که به استاندارد ها پایین دقت داشته باشید تا در هنگام استفاده از میز مطالعه حس خستگی و کوفتگی در بدن خود نداشته باشید.

 

خرید میز تحریر برای مطالعه فرزند خود

بعضی اوقات بچه ها ها با وضعیت درازکش جلوی تلویزیون تکالیف روزمره شان را انجام می دهند و یا این که از پیشخوان و میز ناهار خوری یا این که میز خوراک خوری آشپزخانه استفاده میکنند برای اینکه در جمع خانواده باشند. این مسئله تمرکزشان را کم می نماید و به دلیل حالت نامناسبی که بدن آن ها دارد, در بازه زمانی طولانی مدت در گیر آسیب های جبران ناپذیر جسمی می گردند .

 

خرید میز تحریر متناسب با متراژ اتاق

میز تحریر را می بایست آنقدر در اتاق جابجا نمائید تا بهترین  زاویه برای راحتی فرزند خود پیدا فرمائید . این میز می بایست در جای مطلوب قرار بگیرد تا نوری که به میز میتابد منجر به آزار استفاده کننده از میز نشود. در صورتیکه متراژ اتاق کوچک است , بهتر است که از کناره ها و قسمت های غیر قابل استفاده اتاق برای قرار دادن میز بهره ببرید; نظیر میزهای متصل به کتابخانه که اکثر وقت ها متحرک میباشند و برحسب نیاز باز یا این که بسته می‌شوند . در اتاق های بزرگ که دست تان باز تر است , می‌توانید به فکر خرید میز تحریر بزرگ تری باشید.

 

آیا خرید میز تحریر ارزان درست است؟

برای خرید میز تحریر ارزان و یا گران ما بشما توصیه میکنیم حتماً تمامی جوانب کار را بسنجید. مثلا اول بودجه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن خرید نمایید هیچوقت در خرید میز تحریر عجله نکنید همیشه سعی کنید تمام اصولی که یک میز تحریر استاندارد باید داشته باشد را در نظر بگیرید و در خرید میز تحریر برای منزل خود خود لحاظ کنید. خیلی وقت ها پیش می آید که شما حتی جای کافی در منزل خود ندارید از این رو شاید به فکر خرید میز تحریر کم جا بیفتید. پس سعی کنید تمامی عوامل تاثیر گذار را برای خرید میز تحریر از ذهن خود بگذرانید.

 

کدام میز تحریر و چگونه و از کجا بخریم؟

اگر تصمیم به خرید میز تحریر گرفتید سعی کنید یک میز تحریر کتابخانه دار را انتخاب کنید که بتواند نیاز ها و مشکلات شما را حل کنید سعی کنید میز تحریر را از فروشگاه های معتبر که محصولات با کیفیت بالا ارائه میدهند خریداری نمایید.فروشگاه مبل اداری با سابقه ای درخشان در صنعت تولید تجهیزات کتابخانه ای نامی آشنا در تمامی کتابخانه ها و مراکز علمی کشور به حساب می آید.بدین منظور به راحتی میتوانید از فروشگاه اینترنتی مبل اداری خرید نمایید.

 

 

نجار بازدید : 46 چهارشنبه 06 شهریور 1398 زمان : 15:04 نظرات (0)

تبلیغات گوگل چیست؟ روش ثبت تبلیغات در گوگل با گوگل ادوردز (Google AdWords)

بر اساس آمار، گوگل محبوب ترین سایت در ایران است و این یعنی کاربران برای رفع نیاز های خود به این سایت مراجعه می کنند. حال اگر سایت شما در نتیجه اول دیده شود، امکان اینکه کاربر روی لینک شما کلیک کرده و نهایتا از شما خرید کند بسیار بالا می رود. استفاده از تکنیک های سئو سایت به بهبود رتبه شما در گوگل کمک می کند، امّا اثر بخشی سئو زمان بر است. به دنبال راه میانبر می گردید تا خیلی سریع به صفحه اوّل گوگل بیایید؟ تبلیغات گوگل دقیقا همان راهی است که به شما کمک می کند در کمتر از 24 ساعت با کلیدواژه مدنظر خود لینک اوّل جستجوی گوگل باشید!

روش تبلیغات در گوگل با گوگل ادوردز

وقتی که عبارت خاصی را در گوگل سرچ می کنید، ممکن است تعدادی نتیجه در بالا و پایین صفحه اول ببینید که علامت AD در کنار آن ها قرار دارد. این نتایج دقیقا همان گوگل ادز هستند. در تبلیغات کلیکی گوگل شما با پرداخت هزینه می توانید کلیدواژه های مدنظر خود را انتخاب کنید و برای یک بازه زمانی محدود و مشخص در جایگاه نخست گوگل قرار بگیرید. توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل بدون مدیریت درست و تجربه کافی فقط اتلاف هزینه و وقت خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می شود که کار تبلیغات گوگل را به یک کمپانی معتبر در زمینه ارائه خدمات Google Ads بسپارید.

تیم تاپ سئو با سابقه ای درخشان در زمینه پیاده سازی کمپین های تبلیغات گوگل به شما این تضمین را می دهد که با هزینه ای مناسب و به بهینه ترین حالت ممکن در گوگل تبلیغ ثبت کنید.

ویژگی های تبلیغات گوگل

همانطور که گفتیم، تبلیغ در گوگل راهی سریع برای رسیدن به صفحه اوّل گوگل است. در ادامه برخی از مزایای تبلیغات کلیکی گوگل را برای شما بررسی می کنیم تا درک کنید که تبلیغات گوگل چگونه نسب به سایر روش های تلیغاتی متمایز است:

·        هزینه کمتر قرار گرفتن در لینک اوّل گوگل با کلیدواژه مناسب یعنی تمام کسانی که به دنبال خدمات یا محصول شما هستند، سایت شما را پیش روی خود می بینند. حال اگر هزینه تبلیغات گوگل را با اجاره بیلبورد در سطح شهر مقایسه کنید متوجه می شوید که در عین هدفمند بودن، تبلیغات در گوگل بسیار به صرفه تر نیز هست.

·        هدفمند و پر بازده هر سنت هزینه ای که در تبلیغات گوگل مصرف می کنید برای شما سود خواهد داشت! زیرا گوگل زمانی از شما هزینه کسر می کند که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند. در نتیجه، با پرداخت هزینه می توانید اطمینان داشته باشید که کاربران به سایت شما سر می زنند.

·        سریع و هوشمند پیاده سازی یک استراتژی سئو قطعا راه مناسبی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است، امّا ماه ها زمان می برد. تبلیغات گوگل ادز به شما اجازه می دهد در کمتر از 24 ساعت و دقیقا با کلیدواژه های مد نظر خود در صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

·        قابل سنجش بودن تبلیغات گوگل پنلی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید جزئیات کمپین تبلیغاتی خود را ببینید و میزان موفقیت آن را بسنجید. اطلاعاتی که در کمپین تبلیغاتی در اختیار شما قرار می گیرد می تواند بعدا برای سئو سایت شما نیز استفاده شود.

 

نجار بازدید : 35 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 10:53 نظرات (0)

سئو سایت چیست؟ تاثیر سئو و بهینه سازی در افزایش رتبه  سایت

سئو سایت به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) است. یک استراتژی سئو شامل فرآیندی می شود که در آن صفحات سایت شما به گونه ای بهینه سازی می شوند که در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتور های جستجو در جایگاه بالاتری قرار بگیرند. تمرکز سئو و بهینه سازی سایت روی بهبود رنک شما در سرچ های ارگانیک (غیر پولی) است. پس اگر شما صاحب یک وب سایت هستید و می خواهید سایت شما ترافیک یا بازدید بیشتری داشته باشد، باید سئو سایت را در برنامه کاری خود قرار دهید. در ادامه برخی از اصول سئو را به بیانی ساده توضیح می دهیم.

اصول سئو بر اساس الگوریتم گوگل است

اینکه هر سایتی در چه جایگاهی قرار بگیرد توسط الگوریتم گوگل تعیین می شود. اگرچه هیچ کس نمی داند الگوریتم گوگل دقیقا چگونه کار می کند، امّا سال ها تجربه سئو کارها باعث ایجاد اصول سئو شده که این اصول می توانید کاری کنید که الگوریتم گوگل را نسبت به سایت خود راضی نگه دارید. اصول سئو یا استراتژی سئو به دو دسته کلی زیر تقسیم می شود:

سئو داخلی (On-page SEO)

بخشی از رنک وب سایت شما توسط فاکتورهای سئو داخلی تعیین می شود. فاکتورهای سئو داخلی تمام مواردی هستند که داخل سایت شما وجود دارند و روی رنک شما تاثیر دارند. سئو داخلی به طور کلی شامل دو دسته مسائل فنی سایت و مسائل محتوایی سایت می شود.

فاکتورهای سئو فنی:

·        بهینه بودن سرعت سایت

·        قابل درک بودن سایت برای موتورهای جستجو (با استفاده از فایل robots.txt و متا تگ ها)

·        نداشتن لینک های شکسته

·        گیج نکردن ربات های موتورهای جستجو با محتوای تکراری

·        امن بودن (استفاده از HTTPS)

·        استفاده از Structured Data

·        تعریف سایت مپ

·        و غیره

فاکتورهای سئو محتوا:

·        تغییر و بهبود محتوای قدیمی

·        دسته بندی های مرتب و منظم

·        داشتن ساختار مناسب برای لینک های داخلی

·        تولید محتوای ارزشمند و کاربر پسند

·        و غیره

سئو خارجی (Off-page SEO)

علاوه بر تمامی فاکتورهای سئو داخلی و مواردی که داخل سایت شما هستند، فاکتورهای سئو خارجی نیز روی سئو سایت شما تاثیر دارند. به طور کلی، فاکتورهای سئو خارجی شامل تمامی مواردی می شوند که از خارج سایت شما روی رنک شما تاثیر می گذارند. لینک هایی که از سایر سایت ها دریافت می کنید، فعالیت شما در شبکه های اجتماعی و هر گونه فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی دیگر خارج از وب سایت شما در دسته فاکتورهای سئو خارجی قرار می گیرند.

از آن جایی که بسیاری از فاکتورهای سئو خارجی به بازخورد دیگران بر می گردد، تاثیر گذاری روی آن ها ممکن است برای شما سخت باشد. در یک استراتژی سئو سایت، تعداد و کیفیت بک لینک های سایت جزو مهم ترین فاکتورها هستند و در سئو خارجی نیز بخش عمده را تشکیل می دهند. هرچه لینک هایی که دریافت می کنید با کیفیت تر، مرتبط تر و بیشتر باشند، رتبه سایت شما در گوگل بهتر می شود.

مسئله دیگری که جزو فاکتورهای خارجی سئو و بهینه سازی سایت محسوب می شود، میزان رقابت در حوزه کاری مدنظر شما است. هرچه رقابت در یک حوزه بیشتر باشد، رتبه خوب گرفتن در گوگل سخت تر خواهد بود. در نتیجه، میزان رقابت نیز یکی از فاکتورهایی است که روی رتبه سایت شما تاثیر خواهد داشت.

نتیجه گیری

بهترین استراتژی و بهترین نگاه به سئو سایت، دید کلی است. دید کلی به سئو یعنی هدف اصلی شما این است که وب سایت شما از تمامی جهات بهترین باشد. سعی نکنید گوگل را گول بزنید و در عوض از یک استراتژی سئو اصولی و بلند مدت استفاده کنید. اگر سایت شما با کیفیت باشد، گوگل خودش رنک خوب را دو دستی تقدیم شما می کند!


اگر مایلید کار سئو و بهینه سازی سایت خود را به یک شرکت حرفه ای سئو در مشهد بسپارید، می توانید همین حالا با کارشناسان تیم تاپ سئو ارتباط برقرار کنید. تاپ سئو با داشتن علم روز و تخصص بالا در زمینه سئو سایت ارائه دهنده خدمات سئو در مشهد و سایر شهر های ایران است که با سابقه ای درخشان می تواند کسب و کار شما را با کمک یک استراتژی اصولی سئو متحول کند.

نجار بازدید : 50 دوشنبه 04 شهریور 1398 زمان : 16:43 نظرات (0)

راهنمای کامل خرید فایل اداری و خرید کمد اداری

خرید فایل اداری بصورت اینترنتی خیلی از هزینه ها‌ی جابجایی و حمل و نقل وسایل را برای شما از بین میبرد و شما براحتی با خرید فایل اداری بصورت اینترنتی میتوانید براحتی سفارش خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید

برای اینکه بدانیم چگونه خرید فایل اداری را در اینترنت راحت تر انجام دهیم ما برای شما نکات مختلفی را آماده کرده ایم که توجه شما را به ادامه همین مطلب جلب میکنم.

نکات خرید فایل اداری

یکی از مهمترین بخش هایی که در همه‌ی محیط های اداری و سازمان ها موجود است فایل اداری و کمد اداری است یا در  برخی موارد کابینت ها برای محیط های اداری نقش مشابهی را ایفا می کنند. فایل و کمد اداری موجب این می شود که شما یک فضای مناسبی برای گذاشتن پوشه ها، پرونده ها و همین طور اسناد و مدارک اداره خود داشته باشید.

 

 خرید فایل اداری

شاید با خودتان بگویید که با پیشرفت روز به روز تکنولوژی کاغذبازی از قبل خیلی کمتر شده، اما این را به شما بگوییم که باز هم در معتبرترین شرکت ها و سازمان ها به علت اینکه احتمال خرابی کامپیوتر ها و سرور ها دور از ذهن نیست و همین طور مشکلاتی که ممکن است برای تکنولوژی های جدید به وجود بیاید اسناد و برگه های مهم و همچنین پوشه ها و پرونده ها به صورت کاغذی هم نگهداری می شوند تا در مواقع نیاز و مواقع اضطراری بتوان از آنها استفاده کرد.

 

خرید کمد اداری

بخش فایل اداری و کمدهای اداری نقش بسیار بسیار مهمی در نگه داری این گونه وسایل را دارد و تلاش می شود ساختار آنها به گونه‌ای باشد که پرونده ها و برگه های مهم از گزند آسیب به دور باشند. فایل ها و کمد ها ممکن است از جنس فلزی و یا اینکه ام دی اف باشند که آنها را میتوان در ابعاد مختلفی در اتاق های مشخصی از اداره یا سازمان یا حتی در کنار میز کار شما قرار داده شود.

این فایل ها و کمد ها به علت تقاضای بالایی که دارند دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ و جنس هستند و شما با توجه به دکوراسیون محیط اداره خود می توانید مورد مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

نکات خرید فایل اداری

در بین انواع فایل ها و کمد های اداری که طراحی و ساخته شده است، مدل هایی وجود دارند که حتی قابل جابه جایی هستند و شما میتوانید آنها را به هنگام جابه جایی پرونده ها و نیاز و دسترسی افراد مختلف به آنها زحمت حمل پرونده های سنگین و اوراق تعداد بالا را از دوش خود کم کنید و تمام این فایل ها و پرونده ها را بصورت یکجا با هم جابه‌جا کنید.

 

خصوصیات خرید فایل سه کشویی

در برخی از فایل ها و کمد ها سه کشو در کنار یک میز قرار دارد که در این مدل ها دیگر قفسه‌ی جدایی برای فایل ها در نظر نمی‌گیرند. این کشو ها می توانند جای خوبی برای لوازم کارمندان اداره باشد تا بتوانند به راحتی هر دفعه که به این ابزار نیاز داشتند به آن دسترسی داشته باشند.

همواره میتوانید برای خرید فایل اداری یا مبلمان اداره و منزل خود با کارشناسان مبل اداری ارتباط برقرار کنید

تلفن همراه : 09123910346

تلفن ثابت : 02136243591

آدرس : تهران ورامین خیابان دانش سرا

نجار بازدید : 40 یکشنبه 03 شهریور 1398 زمان : 15:52 نظرات (0)

تشک طبی و استفاده از آن هنگام خواب باعث میشود ، شما در طول شب راحت تر باشید . البته آنچه سبب راحتی یک فرد میشود ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد ، به طور کلی کیفیت تشک خواب شما یکی از عوامل مهم در ایجاد حس ارامش هنگام استراحت و خواب میباشد. خوش خواب های متنوع و زیادی در بازار کالای خواب وجود دارند ، در این بین تشک طبی و فنری محبوبیت زیادی بین افراد دارد.

تشک های طبی در ابتدا بیشتر برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی و ساخته شده اند. این نوع دردها نیاز به توجه خاص دارند. تشک های طبی با استفاده از فناوری های خاص به بهبود و کاهش درد این افراد کمک می کند. مطالعات نشان میدهند که کیفیت و استحکام تشک ها پس از گذشت 7 سال از بین می رود. بنابراین اگر عمر تشک خواب شما بیشتر از 7 سال است بهتر است به فکر خرید تشک خواب جدیدی برای خود باشید.

مزایای استفاده از تشک طبی

مطمئن بودن از راحتی محل خواب در هنگام شب کلید استراحت عضلات و مفاصل بدن شما خواهد بود. اگر بدن شما بتواند در وضعیتی طبیعی استراحت کند که ستون فقرات در حالتی صحیح قرار بگیرد، ماهیچه های شما می توانند هنگام خواب به اندازه کافی استراحت کنند. اگر تشک شما متناسب با بدن شما نباشد، ماهیچه های شما نمیتوانند در طول شب استراحت کنند و مجبور میشوند فعالیت داشته باشند تا بتوانند تعادل بدن شما را حفظ کنند. یکی از دلایلی که بعضی از افراد هنگام بیدار شدن از خواب دچار خشکی بدن و گرفتگی عضلات میشوند ، استفاده از تشک نامتناسب میباشد.

ستون فقرات شما مسئولیت نگهداری بدن شما و تمامی نقش های آن در طول روز را دارد، بنابراین استراحت کافی در طول شب برای تأمین سلامت عمومی بدن امری ضروری به شمار می رود. اگر تشک شما نتواند همانند یک تشک طبیراحتی اندام شما را در هنگام استراحت تأمین کند، می تواند منجر به افزایش دردهای مفصلی شما گردد. یک تشک طبی با طراحی ویژه خود می تواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.

ساختار تشک طبی

تشک های طبیبا لایه های نگهدارنده متنوعی در بازار کالای خواب وجود دارند فواید و ویژگی های خاص خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در اینجا تعدادی از ساختارهای داخلی تشک های طبی استاندارد معرفی شده است.

  • فنر استاندارد متصل یا منفصل 
  • فنرهای پاکتی
  • مموری فوم
  • فوم ریلکس
  • فوم ژل
  • لاتکس
  • مواد طبیعی پر کننده

 

بهترین تشک برای کمر درد و دیسک کمر

زمانه امروز ، عصر فعالیت‌های بدنی غیرمتعارف مانند پشت میز نشینی‌های طولانی مدت در محیط کار است که در درازمدت میتواند به ستون فقرات آسیب‌ های جبران ناپذیری وارد نماید. یکی از دردهایی که امروزه بسیاری با آن دست به گریبان هستند کمر درد و دردهای ناشی از ساییدگی غضروف مهره‌های کمر است که باعث ایجاد دیسک کمر می‌گردد. استفاده از تشک‌ هایی که سفتی و  انعطاف پذیری متناسب و استانداردی دارند یکی از راه‌های رفع این گونه دردها و ناراحتی ها هنگام خواب می‌ باشد.

 

بهترین نوع تشک برای این گونه دردها استفاده از تشک مدکال و طبی است که انواع خاص آن مانند تشک طبی، تشک طبی فنرییا تشک‌های گران تری مانند تشک‌های مموری فوم می‌توانند با ایجاد یک بستر مناسب دردهای ستون فقرات را کاهش دهند و حتی گاهی باعث درمان آن گردند. در نتیجه اگر مدتهاست که دچار کمردرد هستید بهتر است تشک‌های قدیمی خود را کنار بگذارید و برای رفع دردهای خود قدمی اساسی بردارید. خرید تشک خوشخواب طبی یا خرید تشک خوشخواب طبی فنری مهمترین گزینه ای است که پیش رو دارید که می‌تواند کمک بسیاری در کاهش دردهای شما نماید.

 

در صورتی که تمایل به خرید تشک طبی، فنری و تشک رویال با کیفیت برای خود دارید ، همین حالا از فروشگاه کالای خواب رویال دیدن کنید و تشک مورد نظر خود را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید.

 

 

نجار بازدید : 34 چهارشنبه 30 مرداد 1398 زمان : 9:03 نظرات (0)

مبلمان اداری ساویس

فروش انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری از برترین برندهای مبلمان

آنچه در هنگام خرید مبلمان اداری نیاز دارید

انواع مبلمان اداری در طرح ها، رنگ ها و ساختارهای گوناگون از چندین برند معتبر و غیرمعتبر! این خلاصه آن چیزی است كه در هنگام خرید انواع تجهیزات اداری در بازار مبل شاهد هستیم. حال برای تجهیز فضای اداری، یك خریدار خود را ناگهان در میان این حجم از کالاهای متنوع می بیند. کالاهایی در دسته های مبل اداری، صندلی اداری، میز اداری، پارتیشن اداری و سایر تجهیزات اداری. این تنوع بالا، كلیه محصولات اصل و غیراصل را نیز شامل می شود كه در ظاهر تفاوت چندانی با یكدیگر ندارند و به همین دلیل انتخاب گزینه مطلوب را از میان آنها دشوار خواهد كرد. از طرفی كالاهای خانواده مبلمان یك بار انتخاب می شوند تا برای چند سال مورد استفاده قرار بگیرند‌. در کنار همه این موارد، شاخصی که حساسیت انتخاب و خرید مبلمان اداری را بالا می برد، ارتباط مستقیم با بدن کاربر طی مدت زمانی طولانی است. اینجاست که در ردیف تمام شاخص های مهم در انتخاب مبل اداری، برخورداری از استانداردهای ارگونومیک نیز قرار می گیرد‌. پس بدون شک هر فرد در هنگام خرید صندلی و مبل اداری، نیاز به مشاوره یك متخصص مبلمان اداری دارد.

در مجموع تفاوتی نمی کند که به دنبال خرید انواع مبل اداری هستید یا خرید صندلی اداری و حتی میز اداری. با وجود تنوع بی حد نمونه های موجود در هر کدام از انواع مبلمان اداری، هیچ بعید نیست که با مشكل در انتخاب مبلمان مناسب مواجه شوید. انتخابی كه در صورت خرید در تیراژ بالا برای تجهیز سازمانی قطعا همراه با حساسیت نیز خواهد بود. همچنین باید توجه داشته باشید که هر یک از اجزای مبلمان اداری، تصویری از برند شما را در ذهن مخاطبان و مهمانانتان ایجاد خواهد کرد؛ تصویری که با انتخاب مناسب ترین مبلمان اداری می تواند کاملا مثبت باشد.

یكی از مهمترین بخش های انواع مبلمان و صندلی اداری، رویه آنهاست. رویه، با توجه به تماس مستقیم با بدن كاربر، تاثیری كاملا مستقیم از جانب محصول بر روی افراد خواهد داشت. متداول ترین انواع رویه صندلی و مبل اداری، دو خانواده چرم و پارچه هستند كه در سال های اخیر، یك نوع رویه دیگر به نام مش نیز به جمع آنها اضافه شده است. هركدام از انواع صندلی چرمی و صندلی پارچه ای مزایا و معایبی دارند؛ مثلا صندلی با روكش چرم قابلیت نظافت خوبی دارد اما در استفاده طولانی مدت موجب تعریق کاربر خواهد شد. البته رویه چرمی برای مبل اداری از جلوه بهتری برخوردار است و باعث می شود تا دکوراسیون اداری شما مجلل به نظر برسد. از طرفی در صندلی و مبل با رویه پارچه ای، جریان هوا در محل تماس بدن كاربر با صندلی و مبل بهتر خواهد بود اما امكان آسیب دیدگی آن بیشتر است. رویه مش، با دارا بودن بافت توری و خاصیت ارتجاعی بالا، علاوه بر اینكه راحتی بسیار خوبی دارد، از تعریق كاربر در هنگام نشستن بر روی صندلی جلوگیری خواهد كرد و در ضمن، دوام بالایی نیز دارد. در هنگام انتخاب مبل اداری، همچنین باید به متریال ساختاری آن توجه کنید تا به استحکام آن برای استفاده مداوم در طی چندین سال اطمینان داشته باشید.

در مجموع آنچه به شما کمک خواهد کرد تا بهترین مبلمان اداری را انتخاب کنید، شناخت درست نیازتان است. گروه مبلمان ساویس با عرضه انواع مبلمان اداری از معتبرترین برندهای مبلمان ایرانی و خارجی، آماده ارائه مشاوره تخصصی در مسیر انتخاب مناسب ترین مبلمان اداری و تجهیز فضای کار و محیط زندگی به شماست.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1401
  • 1400
  • 1399
  • 1398
  • loading...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 816
  • بازدید کلی : 5,122